اخبار صنعت قارچاخبار عمومی و گزارش

فراخوان برگزاری نمایشگاه مجازی مشاغل خانگی در قزوین

به گزارش هاگ به نقل از ایسنا/قزوین، مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در قزوین گفت: در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان قزوین طبق تفاهم‌نامه با یک سایت فروش اینترنتی نمایشگاه مجازی مشاغل خانگی با همکاری این فروشگاه اینترنتی از ۳۰ دی تا ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد.

سید مصطفی زرآبادی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان قزوین طبق تفاهم‌نامه با یک سایت فروش اینترنتی با عنوان «قزوین خرید» مقرر شد نمایشگاه مجازی مشاغل خانگی با همکاری این فروشگاه اینترنتی برگزار شود.

وی ادامه داد: مدیریت کاربران با سایت «قزوین خرید» و جهاد دانشگاهی قزوین است، مجموعه «قزوین خرید» انبارداری و ارسال محصول و جهاددانشگاهی نیز مدیریت کاربران و چک کردن محصولات را بر عهده دارد، البته محصولات در سطح شهرستان قزوین ارسال خواهد شد.

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در قزوین تصریح کرد: علاقه‌مندان و فعالان عرصه مشاغل خانگی می‌توانند از یکم تا ۲۴ دی ماه برای حضور در این نمایشگاه مجازی مشاغل خانگی ثبت‌نام کنند. افراد برای ثبت‌نام می‌بایست فرم درج شده در سایت «قزوین خرید» را تکمیل کنند که این فرم شامل نام، نام خانوادگی، شماره تماس و نوع محصول تولیدی است.

زرآبادی اعلام کرد: نمایشگاه مجازی مشاغل خانگی از ۳۰ دی تا ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد و اگر شرکت‌کنندگان مایل باشند این فروشگاه آنان دائمی خواهد شد، همچنین تلاش خواهیم کرد در اسفند یا فروردین برای آن‌ها که ثبت‌نام کردند نمایشگاه حضوری برگزار کنیم.

وی مطرح کرد: تبلیغات این نمایشگاه مجازی به‌صورت مشترک توسط جهاددانشگاهی و سایت «قزوین خرید» انجام و بنرهایی در میدان جانبازان و میدان نصر قزوین نصب شده است، در عرصه فضای مجازی هم تبلیغات توسط هر ۲ طرف انجام می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: کارآفرینان عرصه صنایع‌دستی، فرش دستباف، مد و پوشاک، گیاهان دارویی، شیرینی سنتی، کفش دست‌دوز، تولید شیره انگور و کشمش، تولید موم و کندوی زنبور عسل و قارچ خوراکی در این نمایشگاه شرکت کنند.

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در قزوین خاطرنشان کرد: افرادی که علاقه‌مند به عرضه در فروشگاه اینترنتی هستند این امکان برای آنان فراهم شده است تا بتواند کسب و کار خود را رونق ببخشند؛ ثبت‌نام برای این نمایشگاه رایگان است و در صورت فروش محصول درصدی از آن‌ها برای انبارداری و ارسال محصول اخذ خواهد شد.

زرآبادی یادآور شد: کارفرمای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده و جهاددانشگاهی نیز در استان‌ها مجری این طرح است.

منبع: ایسنا

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا