تکنولوژی در صنعت قارچ

فنــــــــــاوری

فناوری، مجموع تکنیک‌ها، مهارت‌ها، روش‌ها و فرایندهایی است که در تولید کالاها یا خدمات یا تحقق اهداف مانند تحقیقات علمی استفاده می‌شود. فناوری می‌تواند دانش تکنیک‌ها، فرایندها و مواردی از این دست باشد، یا می‌تواند در ماشین‌ها تعبیه شود تا بدون اطلاع دقیق از عملکرد آنها، امکان کار را فراهم آورد. سیستمی که از تکنولوژی برای دریافت یک ورودی، و سپس تغییر آن با توجه به کاربرد، و تولید خروجی استفاده می‌کند به عنوان سیستم‌ تکنولوژیک یا سامانه فناوری شناخته می‌شود.

ساده‌ترین شکل فناوری، توسعه و استفاده از ابزارهای اساسی است. کشف چگونگی کنترل آتش در پیش از تاریخ و انقلاب نوسنگی بعدی، منابع غذایی موجود را افزایش داد و اختراع چرخ به انسان‌ها کمک کرد تا در محیط زندگی خود سفر کرده و آنها را کنترل کنند. تحولات در زمان‌های تاریخی، از جمله چاپ فشاری، تلفن و اینترنت، موانع جسمانی برقراری ارتباط را کاهش داده و به انسان‌ها امکان تعامل آزادانه در مقیاس جهانی را داده‌است.

فناوری و صنعت دو بال پرواز انسان به سوی اهداف کوتاه مدت در طول حکمرانی وی بر کره خاکی است و هر گاه که جهشی برای رسیدن به خواسته های جدید در قلب انسان احساس شده، این دو بال پرقدرت تنها ابزار دستیابی آن بوده است.

فتح کره ماه، فتح اعماق اقیانوس ها و ورود به کوچکترین ارگان های ذی حیات نمونه هایی از این اهداف به شمار می روند.

بار دیگر صنعت و فناوری در خدمت تولید کمپوست قارچ چنان سمفونی زیبایی را به اجرا درآورده است که دستیابی به راندمان های بالا در تولید قارچ را بسیار سهل و ساده جلوه می دهد.
ببینید ، لذت ببرید و احساس خود را بیان کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید بخش تکنولوژی در صنعت قارچ دانشنامه هاگ را مطالعه فرمایید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا