حوادث صنعت قارچ

فوت یک مرد هنگام چیدن قارچ

جویندگان قارچ در جنگل‌های نوشهر همه را به دردسر انداختند

یک مرد هنگام چیدن قارچ در نور فوت شده است.

به گزارش خبرگزاری هاگ رئیس جمعیت هلال‌احمر نور اعلام کرد: مرد ۵۵ ساله روستایی در ارتفاعات بخش بلده این شهرستان به هنگام چیدن قارچ کوهی درگذشت.

علی‌اصغر خاکپور گفت: صبح امروز در پی گزارشی از طرف مردم مبنی بر ناپدید شدن یک مرد ۵۵ ساله نیروهای عملیاتی از پایگاه امداد و نجات به کمک دیگر مسئولان به مناطق کوهستانی مرتعی لاشید رفتند.

او ادامه داد: فرد فوت‌شده بنا به گزارش یکی از همراهانش هنگام چیدن قارچ فوت می‌شود. همچنین در ادامه جست و چو ها نیروهای عملیاتی جنازه این فرد را در منطقه کوهستانی لاشید پیدا می‌کنند و علت اصلی فوت او سکته قلبی این فرد گزارش می‌کنند.

برداشت قارچ کوهی در مازندران همه‌ساله در فصل بهار وجود دارد و هرساله تعدادی از افرادی که برای چیدن قارچ به مناطق جنگل های نور و نوشهر عزیمت کرده بوده‌اند در این مسیر گم شده و توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر این شهرستان پیداشده‌اند.

یک گروه ۵ نفره که عصر روز پنجشنبه در جنگل‌های نجارده از توابع نوشهر گم‌ شده بودند، با تلاش نیروهای امدادی این شهرستان، بامداد جمعه پیدا شدند.
به گزارش خبرگزاری هاگ- رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان نوشهر در توضیح بیشتر این اتفاق این‌چنین عنوان کرد: این گروه ۵ نفره عصر روز پنجشنبه در جنگل‌های نجارده این شهرستان گم‌شده بودند و بلافاصله پس از اطلاع از مفقودی این افراد، تیم‌های امدادی وارد عمل شدند.

نوشیروانی در ادامه اظهارات خود اضافه کرد: به دلیل موقعیت جنگلی منطقه و تاریکی هوا، نیروهای امدادی از عصر روز پنجشنبه تا پاسی از شب موفق به یافتن آنها نشدند ولی تلاش برای یافتن این افراد توسط تعدادی از کوهنوردان منطقه، محیط‌بانان و نیروهای امداد و نجات هلال‌ احمر ادامه یافت تا سرانجام هر ۵ نفر سالم پیدا و به منطقه شهری منتقل شدند

علیرضا نوشیروانی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بررسی‌ها نشان داد که این گروه غیربومی آشنایی چندانی به جنگل‌های این منطقه نداشتند و به همین خاطر گم‌شده بودند.

اخبار حوادث صنعت قارچ را در هاگ بخوانید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا