رسانه قارچ

فیلم مستند شکارچیان ترافل

فیلم مستند شکارچیان ترافل (به انگلیسی: The Truffle Hunters) یک فیلم مستند محصول سال ۲۰۲۰ به تهیه کنندگی و کارگردانی مایکل دوک و گریگوری کرشاو است. این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در Sundance Film Festival در تاریخ ۳۰ ژانویه ۲۰۲۰ انجام داد. این فیلم سینمایی مستند شکارچیان ترافل جذاب و دیدنی The Truffle Hunters، در کشور های ایتالیا, یونان و آمریکا به زبان انگلیسی ساخته و تولید شده و در تاریخ 12 March سال 2021 به صورت رسمی اکران و منتشر شده. مدت زمان این فیلم یک ساعت و بیست و چهار دقیقه هست.
فیلم نامه این فیلم سینمایی مستند توسط نویسنده های معروف و شناخته شده ای به اسم های مایکل دوک و گریگوری کرشاو نوشته شده که کارگردانی فیلم را هم بر عهده داشتند. در این سینمایی بازیگر های معروفی با اسم های Piero Botto, Sergio Cauda, Maria Cicciù به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم سینمایی توانسته است رتبه شش و هفت رو از سایت معتبر ای ام دی بی (IMDB) دریافت کند. در ادامه با هاگ همراه باشید و از دیدن این فیلم درباره قارچ ترافل لذت ببرید.

 

خلاصه داستان:
داستان درباره در اعماق جنگل های پیمونت ایتالیا، تعداد انگشت شماری از مردهای هفتاد یا هشتاد ساله به دنبال یک قارچ سفید نادر و گران قیمت می روند که تا به امروز در برابر تمام تلاش های علم مدرن در زمینه ی کشت مقاومت کرده است و…

لینک دانلود و تماشای فیلم

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا