آموزش آشپزی با قارچ های خوراکیغذای ملل با قارچ

آموزش آشپزی : فیله مینیون با سس قارچ

آشپزی با قارچ : دستور طبخ فیله مینیون یا فیله استیک با سس قارچ

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک غذای بین المللی پرطرفدار طبخ شده با قارچ رفته ایم. غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم فیله مینیون با سس قارچ است. فیله مینیون یا فیله استیک در واقع نوعی استیک است که گوشت آن را از اطراف ستون فقرات گاو برمی دارند که لطیف تر از گوشت سایر نقاط بدن حیوان است و معمولا به صورت گرد برش می خورد. فیله استیک باید با حرارت بالا سرخ یا کباب شود. سس قارچ هم به نوعی برای بسیاری از غذاها از جمله استیک ها استفاده میشه. پس در ادامه همراه ما باشید با طرز تهیه فیله مینیون با سس قارچ خوشمزه.

مواد لازم:

فیله گوساله: ۵۰۰ گرم
قارچ (اسلایس شده): ۳۰۰ گرم
پنیر پارمسان (رنده شده): ۴۰ گرم
پنیر خامه‌ای: ۵۰ گرم
سیر: ۲ حبه
رزماری: ۲ شاخه کوچک
ترخون (خورد شده): ۳ شاخه
خردل دیژون: ۱/۲ قاشق چای‌خوری
روغن زیتون: ۶۰ میلی لیتر
نمک دریا و فلفل سیاه: به میزان لازم

طرز تهیه:

فیله گوساله را به دو قسمت (۲۵۰ گرم) برش دهید و با ۵۰ میلی لیتر روغن زیتون، نمک دریا و فلفل مزه دار، بقیه روغن زیتون، رز ماری و سیر را درون تابه‌ای ریخته و تمام قسمت‌های فیله گوساله را با حرارت بالا بدون گذاشتن در تابه به مدت ۵ دقیقه سرخ کنید. بعد آن را درون ظرف مخصوص فر بگذارید. ۳ دقیقه در همان تابه قارچ را تفت داده و ترخون را به آن اضافه کنید و کمی تفت دهید. سپس پنیر خامه‌ای، پنیر پارمسان، سس خردل، نمک و فلفل را به آن اضافه کرده و از روی حرارت بردارید.

مخلوط مواد را روی فیله گوساله قرار دهید و آن را در طبقه وسط فر از قبل با دمای ۱۷۰ درجه سانتی‌گراد گرم شده، حدود ۱۵ قرار دهید (در صورت تمایل می‌توانید در ۱ دقیقه آخر گریل را روشن کرده تا پنیر و قارچ برشته شود). این فیله استیک را می‌توانید همراه با پوره سیب زمینی یا سیب زمینی تنوری و سبزیجات بخارپز سرو کنید.

نوش جان!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت ببرید. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.


امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ، را با ما در میان بگذارید. در مقاله انواع سس قارچ میتوانید با انواع دیگر سس قارچ نیز آشنا شوید.
اگر مایل به تهیه انواع مختلف قارچ دکمه ای، صدفی، شیتاکه، یا هر نوع قارچ اگزوتیک دیگری هستید به  هاگ مارکت  مراجعه نمایید و با سرعت بهترین قارچها را تهیه کنید
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا