آموزش آشپزی با قارچ های خوراکیغذای ملل با قارچ

آموزش آشپزی : قارچ استراگانف

آشپزی با قارچ : طرز تهیه قارچ استراگانف (سس پاستا)

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک غذای بین المللی دیگر طبخ شده با قارچ رفته ایم. غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم قارچ استراگانف است. این غذا در اصل روسی بوده و آن را با گوشت و مرغ نیز طبخ می کنند که به آنها بیف استراگانف و چیکن استراگانف گویند؛ اما امروز ما مدل ساده این غذا را که با قارچ طبخ می شود را برای آموزش به شما عزیزان در نظر گرفته ایم. در ادامه با طرز تهیه قارچ استراگانف خوشمزه با ما همراه باشید.

مواد لازم:
  1. روغن مایع: 4 قاشق غذاخوری
  2. قارچ ورقه‌ ورقه: 400 گرم
  3. پیازچه ورقه‌ ورقه: 4/3 عدد
  4. سیر رنده شده: 1 حبه
  5. سرکه سفید یا آبلیمو: 2 قاشق غذاخوری
  6. خامه سفت: 200 میلی لیتر
  7. آویشن:1 قاشق چایخوری
  8. جعفری ساطوری: 1 قاشق غذاخوری
  9. نمک و فلفل: به میزان لازم

طرز تهیه:

ابتدا قارچ را 5 دقیقه  تفت دهید. سپس پیازچه و سیر را اضافه کرده و تفت دادن را یک دقیقه دیگر ادامه دهید. سرکه یا آب‌ لیمو را به همراه خامه اضافه کرده و شعله را کم کنید. پس از حدود 3 دقیقه یا زمانی که خامه به‌ آرامی شروع به ریز جوش کرد، آویشن و جعفری را اضافه کرده و نمک و فلفل آن را به آن اضافه کنید. حال قارچ استراگانف آماده سرو است و می توانید آن را در ظرف کشیده و با نان و یا به عنوان سس پاستا سرو کنید.

نوش جان!!!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت ببرید. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا