اخبار اقتصادی صنعت قارچ

قارچ در میادین میوه و تره بار کیلویی چند؟

قارچ فله درجه یک هم‌اکنون با قیمت ۳۳ هزار تومان به فروش می‌رسد

قارچ در میادین میوه و تره بار کیلویی چند؟ به گزارش هاگ به نقل از اقتصاد ۲۴ – نرخنامه جدید میادین میوه‌ و تره‌بار شهرداری حاکی از آن است که قیمت قارچ در میادین میوه‌ و تره‌بار بعد از ماه‌ ها روند افزایشی، دوباره کاهشی شده و گرچه در مقایسه با نرخ‌های ابتدای امسال تفاوت فاحشی دارد، اما در قیاس با شهریور ماه قیمت این محصول کاهش زیادی نشان می‌دهد.

براساس نرخنامه جدید هر کیلوگرم قارچ فله درجه یک هم‌اکنون با قیمت ۳۳ هزار تومان به فروش می‌رسد که در مقایسه با قیمت ۳۷ هزار تومانی ۳ ماه پیش، ۴ هزار تومان کاهش دارد.

کاهش قیمت در بسته‌ بندی‌های این محصول در اوزان مختلف بین هزار تا ۱.۵۰۰ تومان بوده و هر ۲۰۰ گرم قارچ در میادین اگر به‌صورت بسته‌بندی شده باشد ۱۰.۹۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

با احتساب قیمت ۳۳ هزار تومانی هر کیلو قارچ فله، ۲۰۰ گرم قارچ فله حدود ۵ هزار تومان از انواع بسته‌بندی با همین وزن، ارزان‌تر در می‌آید. قیمت هر کیلو قارچ اسلایس شده هم ۳۲ هزار تومان تعیین شده که در مقایسه با شهریورماه ۶ هزار تومان ارزان‌تر است. همین محصول اردیبهشت امسال با قیمت ۲۱.۵۰۰ تومان به فروش می‌رسید.

قارچ، بعد از کاهش قیمت در اردیبهشت ماه امسال، طی ماه‌های بعد از آن رو به گرانی رفت و قیمت هر کیلوگرم آن که تا قبل از آن حدود ۲۴ هزار تومان بود، تا نزدیکی ۴۰ هزار تومان رسید.

در نرخ نامه جدید میادین، انواع جوانه‌ها تغییر قیمتی نداشته‌اند و کماکان با نرخ‌های تابستان عرضه می‌شوند. جوانه‌ها از ابتدای امسال تاکنون حدود ۳ هزار تومان افزایش قیمت داشته‌اند.

قارچ در میادین میوه و تره بار کیلویی چند؟

منبع: اقتصاد 24

اخبار اقتصادی صنعت قارچ را در هاگ بخوانید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا