خلاقیت و کاردستی

قارچ را بیابید یک چالش قارچی برای کودکان است

چالش سرعت کشف شیء، این چالش تأثیر بسازائی در کارایی چشم و مغز کودکان دارد

قارچ را بیابید یک چالش قارچی برای کودکان است. این چالش تأثیر بسازائی در کارایی چشم و مغز کودکان دارد. چالش‌ها مغز کودکان را فرار و پویا می‌نماید.

آیا شما آمادگی حضور در چالش قارچ را دارید؟

ما شما را به چالش سرعت پیدا کردن شیء پنهان در عکس دعوت می‌کنیم. ذهنتان را به چالش میکشیم و مسابقه‌ای مابین ذهن و چشم شما برگزار میکنیم!

تقویت مغز با چالش

انجام بازی‌های یافتن اشیای پنهان می‌تواند به تقویت ماده خاکستری مغز، حافظه، درک، تعیین موقعیت فضایی و جلوگیری از روند آلزایمر در بزرگسالان کمک کند.

با ایجاد چالش می‌توانید ذهن را از پراکندگی نجات دهید و تمرکز خود را بالا ببرید. اینگونه بازی‌های فکری برای پیشگیری از آلزایمر در سنین بالا تأثیر بسزایی دارد. بازی چالش سرعت در یافتن شیء پنهان می‌تواند سرگرمی خوبی برای تمامی سنین باشد. ابزاری باشد برای بکارگیری هرچه بیشتر قدرت ذهن و خلاقیت، مغز را از خمودگی و بی‌تحرکی نجات میدهد.

به نوعی می‌تواند یک ورزش برای مغز شما و تمامی اعضای خانواده باشد. حتی نوعی خودمراقبتی است چرا که برای افکار خود ارزش قائل می‌شوید و زمانی را به تفکر اختصاص می‌دهید. در اینگونه بازی‌ها چشمتان ریزتر دیدن و دقت کردن را فرامی‌گیرد و بیشتر یاد می‌گیرید که از کنار همه چیز به سادگی و بی‌دقت گذر نکنید.

کسانی که بازی‌های فکری مثل چالش سرعت در یافتن شیء را زیاد انجام می‌دهند حتی هنگام خرید کردن هم نسبت به دیگران از دقت بالاتری برخوردارند. می‌توانند چیزهایی را ببینند که شاید از دید دیگران پنهان باشد و یا دیگران توجه زیادی به آنها نداشته باشند و این یک برگ برنده است.

با گشت و گذاری در کودکانه می‌توانید از انواع سرگرمی، کاردستی، قصه، بازی، دانستنی‌ها و هرآنچه که برای شما و کودکان عزیزتان جذاب باشد لذت ببرید. نوآوری هم خلق کنید.

 

برای دیدن سرگرمی‌های بیشتر برای کودکان دلبندتان هرروز می‌توانید با خلاقیت و کاردستی در هاگ همراه باشید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا