غذای ملل با قارچ

آموزش آشپزی : قارچ شکم پر با اسفناج

آشپزی با قارچ : طرز تهیه قارچ شکم پر با اسفناج (غذای گیاهی)

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک پیش غذای جذاب و لذیذ طبخ شده با قارچ رفته ایم. در این مقاله طرز تهیه قارچ شکم پر با اسفناج را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم. این غذا گوشت ندارد و یک غذای گیاهی محسوب می شود که برای افراد گیاهخوار نیز مناسب خواهد بود. لطفا در ادامه با طرز تهیه قارچ شکم پر با خامه بروکلی با ما همراه باشید.

مواد لازم:
  1. قارچ بزرگ: 20 عدد
  2. کره:2 قاشق غذاخوری
  3. سیر: 2 حبه
  4. اسفناج: 500 گرم
  5. پنیر موزارلا: 1 لیوان
  6. پنیر پارمزان: 1 لیوان
  7. نمک و فلفل: به میزان لازم

 

طرز تهیه:

ابتدا قارچ های درشت را شسته و سپس پایه را از کلاهک جدا کرده به نحوی که کلاهک آسیبی نبیند. حال ساقه‌ های قارچ‌ها را جدا کردید را خرد کنید. سپس آن‌ها را با سیر له‌ شده و کره، تفت دهید تا نرم شوند. اسفناج را خرد کنید و پس از این‌ که آب اضافی آن گرفته شد، به مواد بیافزایید. نمک و فلفل به میزان لازم به مواد بزنید؛ سپس قارچ‌ها را با مواد آماده شده پرکنید. هر 2 نوع پنیر را روی مواد بریزید. حالا قارچ های شکم پر را به مدت 20 دقیقه در فر بگذارید تا پنیر آب شده قارچ های شکم پر آماده شوند.
نوش جان
امیدواریم که از طبخ و میل کردن این پیش غذای لذیذ در کنار خانواده و عزیزان لذت ببرید. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.
1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا