پیش غذا و دسر با قارچ

قارچ شکم پر با خامه و بروکلی

این بار سراغ یک پیش غذای جذاب و لذیذ طبخ شده با قارچ رفته ایم

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک پیش غذای جذاب و لذیذ طبخ شده با قارچ رفته ایم. در این مقاله طرز تهیه قارچ شکم پر با خامه بروکلی را به سبک کافه ها و رستوران را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم. لطفا در ادامه با طرز تهیه قارچ شکم پر با خامه بروکلی با ما همراه باشید.

 

مواد لازم:

  1. پیاز: 1 عدد
  2. کلم بروکلی: 1 عدد
  3. سیر: 2 حبه
  4. پنیر خامه‌ای به میزان لازم
  5. قارچ بزرگ: 8 عدد
  6. سینۀ بوقلمون: 1 عدد
  7. روغن‌زیتون: 1 قاشق سوپخوری
  8. نمک: به میزان لازم

 

طرز تهیه:

ابتدا قارچ های درشت را شسته و ساقهٔ قارچ‌ها را از کلاهک جدا کنید و داخل آن‌ها را خالی کنید. حال در تابه‌ ای روغن داغ کنید و سپس کلم بروکلی، پیاز، ساقهٔ قارچ، سیر (همگی به صورت خورد شده) و کمی نمک در تابه بریزید و تفت دهید. وقتی مواد سرخ شدند، آن‌ها را له کنید تا شبیه پوره شوند. این پوره، خامهٔ بروکلی است. پنیر و سینهٔ بوقلمون خردشده را به خامه بیفزایید. داخل قارچ‌ها را از مواد پرکنید و کمی جعفری روی آن‌ها بپاشید. 20 دقیقه در فر با دمای 150 درجهٔ سانتی‌گراد بگذارید تا آماده شوند. سپس قارچ های شکم پر را با سس دلخواه سرو نمایید.

نوش جان

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این پیش غذای لذیذ در کنار خانواده و عزیزان لذت ببرید. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

 

برای دیدن دستورات بیشتر پیش غذا و دسر با قارچ حتما هر روز سایت هاگ را چک کنید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا