آموزش آشپزی با قارچ های خوراکیغذای ملل با قارچ

آموزش آشپزی : قارچ شکم پر با سوسیس

آشپزی با قارچ : طرز تهیه قارچ شکم پر با سوسیس

در سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک پیش غذای جذاب و لذیذ طبخ شده با قارچ رفته ایم. در این مقاله طرز تهیه قارچ شکم پر با سوسیس را برای شما عزیزان و همراهان در نظر گرفته ایم. لطفا در ادامه با طرز تهیه قارچ شکم پر با سوسیس خوشمزه با ما همراه باشید.

مواد لازم:
  1. قارچ: 6 عدد بزرگ
  2. سوسیس: 560 گرم
  3. خرده نان (خشک‌شده): 1/2 فنجان
  4. پنیر خامه‌ای (نرم شده): 225 گرم
  5. جعفری (خردشده): 2 قاشق غذاخوری
  6. آب‌ لیمو1 قاشق غذاخوری
  7. سیر (رنده شده): 3 حبه
  8. پنیر پارمسان (رنده شده): 1/4 فنجان

 

طرز تهیه:

فر را با دمای 210 درجه سانتی‌گراد (400 درجه فارنهایت) گرم‌کنیدساقه‌های قارچ‌ها را کات کنید و دور بیندازید. کلاهک‌های قارچ را کنار بگذارید. سپس کلاهک‌های قارچ را روی سینی فر پوشیده از فویل بچینید و کنار بگذارید.

سوسیس‌ها را روی حرارت متوسط سرخ‌ کنید و به‌ وسیله پشت قاشق تکه کنید. سپس آن‌ها را از داخل روغن بیرون بیاورید و از روی حرارت بردارید و با خرده‌های نان مخلوط‌ کنید و هم بزنید. داخل یک کاسه، پنیر خامه‌ای، جعفری، آب‌ لیمو و سیر را با یکدیگر مخلوط‌ کنید تا یکدست شوند. روی کلاهک‌ های قارچ، سوسیس و مخلوط پنیر خامه‌ای را قرار دهید و روی هرکدام پنیر پارمسان را پراکنده کنید. قارچ‌ها را به مدت 14 تا 16 دقیقه داخل فر قرار دهید تا نرم و برشته شوند. حال قارچ شکم پر با سوسیس ما آماده سرو در کنار سس دلخواه می باشد.

نوش جان!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این پیش غذای لذیذ در کنار خانواده و عزیزان لذت ببرید. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا