اخبار صنعت قارچ

قارچ نگین سوم شد !!!

قهرمانی شیشه همدان در تورنومنت جایزه بزرگ جام بصیرت

چهارمین دوره مسابقات جایزه بزرگ جام بصیرت مریانج به عنوان بزرگترین تورنومنت فوتسالی غرب کشور، به میزبانی مجموعه شهید حاجی بابایی مریانج همدان برگزار شد(شهر مریانج در پنج کیلومتری غرب مرکز استان همدان واقع شده است). طی این رقابت ها ار بین 32 تیم شرکت کننده در نهایت چهار تیم شرکت شیشه همدان، اتحاد ملایر، قارچ نگین و عمران بتن اکباتان با پیروزی بر حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

در چهارمین تورنمت فوتسال “جام بصیرت” که بزرگترین تورنومنت فوتسال غرب کشور می باشد تیم قارچ نگین توانست به مقام سوم دست پیدا کند.

در این مرحله نهایی در دیدار فینال این مسابقات که با حضور بیش از 2 هزار نفر تماشاگر برگذار گردید، تیم‌های عمران بتن اکباتان و شرکت شیشه همدان به مصاف هم رفتند که تیم شیشه همدان بعد از تساوی در وقت قانونی در ضربات پنالتی با نتیجه 8 بر 7 توانست از صد رقیب خود بگذرد و عنوان قهرمانی را بدست آورد.

تیم‌‎های قارچ نگین و اتحاد ملایر نیز برای کسب مقام سوم راهی بازی رده ‎بندی شدند که در دیدار رده‌بندی نیز تیم قارچ نگین با نتیجه سه بر صفر اتحاد ملایر را شکست داد و سوم شد!!!

به تیم‌های برتر علاوه بر جام قهرمانی و تندیس مسابقات، جوایز نقدی نیز اهدا شد ضمن اینکه اتحاد ملایر به عنوان تیم اخلاق این دوره از بازی ‎ها معرفی و امین وکیلی از تیم قارچ نگین به عنوان آقای گل مسابقات شناخته شد.

مسابقات فوتسال جام بصیرت هر ساله توسط هیأت فوتبال شهر مریانج در راستای گرامیداشت یوم‌الله نهم دی‌ماه برگزار می شود.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا