اخبار جهان در حوزه قارچ

قبل تماشای این فیلم قارچ نخورید!

واکین فینکس بازیگر برنده اسکار درباره اکران فیلم جدیدش به مردم هشدار داد

واکین فینکس بازیگر برنده اسکار درباره اکران فیلم جدیدش به مردم هشدار داد قبل از تماشای «بو ترسیده»(Beau Is Afraid) قارچ نخورید!

طی مصاحبه‌ای که واکین فینکس با «نشریه فاندانگو» داشته، درباره اولین باری که خودش همراه تماشاگران در سالن فیلم را تماشا کرده گفت: «واقعا از وحشت روی صندلی به خود می پیچیدم». وی به مردم توصیه کرد قبل از تماشای این فیلم قارچ نخورید.

او کمی بیشتر توضیح داد: یکی از مقامات یک دانشگاه گفته که همراه بردن قارچ برای دیدن این فیلم به یک چالش گسترده بین دانشجویان تبدیل شده و من فقط می‌خواستم یک اطلاعیه خدمات عمومی بدهم و بگویم قارچ نگیرید و بروید این فیلم لعنتی را ببینید!

او سپس به شوخی اضافه کرد: «اما اگر این کار را کردید، از خودتان فیلم بگیرید. اما این کار را نکنید!»

این بازیگر برنده اسکار به تماشاگران فیلم توصیه کرد اگر می‌توانند فیلم را در آی‌مکس ببینند، زیرا این شیوه لعنتی برای دیدن این فیلم ترسناک است!

فینکس در این فیلم که هالیوود ریپورتر در نقد خود آن را «اگزیستانسیال تاریک تاریک» توصیف کرد، در نقش «بو واسرمن»، مردی پارانوئید(کژپنداری یا احساس ترس شدید از آسیب دیدن از دیگران) که با تاریک‌ ترین ترس‌هایش روبرو می‌شود و برای بازگشت به خانه پس از مرگ ناگهانی مادرش، ادیسه‌ای حماسی را آغاز می‌کند، ایفای نقش کرده است. این فیلم یک کمدی ترسناک درباره حادثه‌ای عاطفی در سفری دردناک به خانه است.

 

تمامی اخبار جهان در حوزه قارچ را در هاگ مطالعه کنید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا