آموزش آشپزی با قارچ های خوراکیغذای ملل با قارچ

آموزش آشپزی : قرمه قارچ و سیر اسپانیایی (غذای گیاهی)

آشپزی با قارچ : طرز تهیه قرمه قارچ و سیر اسپانیایی

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک خوراک بین المللی خوشمزه رفته ایم. در مقاله امروز طرز تهیه قرمه قارچ و سیر اسپانیایی را برای شما همراهان گرامی در نظر گرفته ایم که غذایی ساده و سریع است. همچنین این غذای ساده فاقد گوشت می باشد و یک غذای گیاهی محسوب شده و برای افراد گیاهخوار یا وجترین مناسب می باشد. امیدواریم که مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد. در ادامه با طرز تهیه قرمه قارچ و سیر اسپانیایی با ما همراه باشید.

مواد لازم:
  1. قارچ: 10 عدد بزرگ
  2. سیر خرد شده5 حبه
  3. روغن‌ زیتون3 قاشق غذاخوری
  4. آب‌ لیمو1 قاشق غذاخوری
  5. پاپریکا1 قاشق غذاخوری
  6. نمک و فلفل سیاه: به میزان لازم
  7. فلفل قرمز خرد شده1/2 قاشق چایخوری
  8. برگ جعفری خرد شده 1 قاشق غذاخوری

 

طرز تهیه:

ابتدا قارچ‌ها را اسلایس کنید، برگ‌ های جعفری را خرد کنید و سیر را رنده کنید یا له کنید. تابه را روی حرارت متوسط گذاشته روغن‌ زیتون و قارچ را اضافه کرده چند دقیقه تفت دهید. باقی مواد به‌ جز جعفری را اضافه کرده و 5 دقیقه دیگر به طبخ ادامه دهید. تابه را از روی حرارت برداشته و برگ‌های جعفری را اضافه کرده هم بزنید و داغ سرو کنید. این قرمه قارچ و سیر را می توانید هم با نان به عنوان یک غذای ساده و هم به عنوان پیش غذا یا دورچین در کنار غذای اصلی سرو نمایید.

نوش جان!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا