انیمیشن و قصه

آنت و غول قارچ داستانی جالب و جذاب برای کودکان

داستانی جالب، جذاب و آموزشی برای قبل از خواب کودکان دلبند شما

آنت و غول قارچ، داستانی جالب و جذاب برای کودکان، آنت دختر کوچولوی مهربانی بود که همیشه در کارها به مادرش کمک می‌کرد. یک روز به جنگل رفت تا برای سوپ، قارچ جمع کند.

یکی بود، یکی نبود

شهرزاد قصه‌گو: آنت و غول قارچ می‌تواند داستانی جالب و جذاب برای قبل از خواب کودکان دلبند شما باشد.

آنت دختر کوچولوی مهربانی بود که همیشه در کارها به مادرش کمک می‌کرد. یک روز به جنگل رفت تا برای سوپ، قارچ جمع کند. مشغول آواز خواندن و چیدن قارچ‌ها بود که صدای خش‌خشی از پشت بوته‌ها شنید.

سبدش را گوشه‌ای گذاشت و به‌آرامی برگ‌ها را کنار زد. وای! یک قارچ خیلی بزرگ پشت بوته‌ها دید که تا به حال، آن را ندیده بود. با خودش فکر کرد اگر این قارچ را بچیند و به خانه ببرد، مادرش خوشحال می‌شود و می‌تواند سوپ قارچ بیشتری بپزد.

به قارچ نزدیک شد، همینکه خواست آن را بچیند، دود سبزی از آن بلند شد و یک غول سبز عجیب روی آن ظاهر شد. غول نشست روی قارچ و با صدای کلفت اما مهربان گفت: «سلام دخترجون، می‌دونم تعجب کردی من غول قارچ جادویی هستم»

او با تعجب پرسید: «من تا حالا تو رو اینجا ندیده‌ام تو تنها هستی؟»

غول قارچ گفت: «بله، خانواده‌ام در سرزمین غول‌های سبز هستند»

چرا اینجایی؟

آنت گفت: «پس چرا این‌جایی؟»

غول قارچ گفت: «اگر تا شروع وزش باد، کسی با من حرف بزند و بیرون قارچ بمانم، می‌توانم با باد پرواز کنم و به سرزمینم برسم، اما تا به حال نتوانسته‌ام»

او خندید و گفت: «من با توحرف می‌زنم تا باد بوزد و تو برگردی؛ به شرطی که تو هم کمک کنی تا من برای سوپ مادرم، قارچ جمع کنم»

غول قارچ خیلی خوشحال شد و سریع، یک ورد خواند و یک عالمه قارچ در سبدش ظاهر شد، همین موقع باد، شروع به وزیدن کرد و غول به سمت سرزمین‌اش پرواز کرد.

اگر جای آنت بودی، چی کار می‌کردی؟

با استفاده از داستان قارچ برای کودکان می‌توان آنها را با قارچ‌ها آشنا کرد و به کودکان آموخت که قارچ‌ها چه خواصی دارند و می‌توان در چه غذاهایی از قارچ‌ها استفاده کرد. ما سعی داریم با انواع داستان قارچ برای کودکان در مصرف هرچه بیشتر این خوراکی خوشمزه کودکان را تشویق کنیم.

 

با انیمیشن و قصه در سایت هاگ می‌توانید هر روز کارتون‌های جذابی تماشا کنید و قصه‌های بیشتری بخوانید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا