اخبار جهان در حوزه قارچ

کسب درآمد از قارچ وحشی و جنگلی

آموزش شیوه جدید کسب درآمد از قارچ وحشی

کسب درآمد از قارچ وحشی، در مناطق جنگلی در اکثر نقاط جهان مرسوم است. البته این کار اصلا راحت نیست و همچنین باید قوانین مربوطه را نیز رعایت نمود.

منابع سودآوری جنگل ها تنها به چوب درختان ختم نمی شود. قارچها و میوه های درختان از جمله گردو یکی دیگر از منابع مهم درآمد برای افرادی هستند که در حاشیه جنگلها زندگی می کنند. در این برنامه به اهمیت منابع درآمدزایی جنگلها و نقش علم در این زمینه برای نوع بشر می پردازیم.

همراه ما باشید با آموزش شیوه جدید کسب درآمد از قارچ وحشی

 

«قارچ» یکی از مواد غذایی است که تا سال‌های پیش مصرف آن زیاد نبود، اما الآن می‌توان آن را به‌ عنوان یک مواد  غذایی جدی در نظر گرفت و برای همین در سال‌های اخیر تولید و پرورش قارچ یکی از شغل‌های درآمدزا به‌حساب می‌آید، گرچه بازار آن همیشه با نوسانات زیادی رویه رو بوده است.

کلیپ كسب درآمد از قارچ ها و ميوه های وحشی جنگل بعضی کالاها هستند که قبل‌ترها به‌عنوان کالای زینتی به شمار می‌آمدند، اما الآن در سبد کالای خانوارها کاملاً جا باز کرده‌اند و به‌ تبع آن تولید آن‌ها هم بالاتر رفته است.

اخبار جهان در حوزه قارچ را با هاگ دنبال کنید.

کسب درآمد از قارچ وحشی در کشور عزیزمان ایران هم رواج یافته است. متاسفانه به دلیل عدم فرهنگ سازی در برداشت قارچ های خودرو و وحشی، این امر باعث تخریب محیط زیست و آسیب به طبیعت شده است.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا