غذای ملل با قارچ

آموزش آشپزی : لازانیا اسفناج و قارچ

آشپزی با قارچ : طرز تهیه لازانیا اسفناج و قارچ (غذای گیاهی)

در سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک غذای بین المللی دیگر طبخ شده با قارچ رفته ایم. غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم یک غذای ایتالیایی پرطرفدار یعنی لازانیا اسفناج و قارچ است.پروتئین این غذا توسط قارچ تامین می شود و به علت نداشتن گوشت یک غذای گیاهی محسوب شده و گزینه مناسبی برای افراد گیاهخوار یا به اصطلاح وجترین می باشد. در ادامه با ویدئوی طرز تهیه لازانیا اسفناج و قارچ خوشمزه با ما همراه باشید.

مواد لازم:
  1. لازانيا: 1 بسته
  2. اسفناج: 500 گرم
  3. قارچ: 400 گرم
  4. پنير ليقوان: 100 گرم
  5. پياز: 1 عدد
  6. سير: 3 حبه
  7. نمك و فلفل و روغن و پنیر پیتزا: به ميزان لازم
  8. شير: 4 پيمانه
  9. آرد: 4 قاشق سوپخوری
  10. كره: 2 قاشق سوپخوری

 

طرز تهیه:

لازانیا را پخته و آبکش کنید. پیاز را خردکرده و در روغن کمی تفت‌داده بعد قارچ خردشده را به آن اضافه کرده و آن‌قدر تفت دهید که آبش کشیده شود. سیر و اسفناج خردشده را هم ریخته و تفت دهید تا آب اسفناج هم کشیده شود. نمک و فلفل زده و از روی حرارت برداشته و پنیر لیقوان را به آن اضافه و مخلوط‌کنید. آرد و کره را باهم تفت‌داده شیر را اضافه کرده و مدام هم زده تا غلیظ شود.

ظرف موردنظر را چرب کرده و یک لایه لازانیا قرار داده روی آن مایه اسفناج و روی آن سس سفید و کمی پنیر پیتزا بریزیداین کار را ادامه داده تا آخرسر روی مواد، لازانیا سس سفید و پنیر پیتزا باشد و در فر 200 درجه سانتی‌گراد به مدت 30 دقیقه قرار داده تا پنیرها آب‌شده و طلایی شود.
نوش جان!!!
امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت ببرید. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا