اطلاعیه‌های صنعت قارچ

شرایط دریافت هولوگرام از انجمن قارچ

اولین شرایط درخواست هولوگرام عضویت در انجمن می باشد

به‌روزرسانی اطلاعات و تغییرات احتمالی واحدهای تولید قارچ ازنظر تناژ تولید. (۲۴ دی ۱۳۹۷)

 


 

اولین گردهمایی اعضای انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکی کشور طبق اعلامیه ای برای اهالی صنعت قارچ کشور، اطلاع رسانی شد. (۲۴ دی ۱۳۹۷)


 

اطلاعیه در خصوص شرایط دریافت هولوگرام از انجمن قارچ

به اطلاع کلیه تولیدکنندگان قارچ خوراکی می رساند:

با توجه به مشکلات پیش آمده نسبت به مصرف قارچ های سمی، و با هماهنگی هایی که بین وزارت جهاد کشاورزی و انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکی صورت گرفته است، مصوب گردید تا کلیه واحدهای تولیدی مجوزدار از هولوگرامی که انجمن ارائه خواهد کرد بر روی بسته های خود استفاده نمایند.ازین پس محصولات واحدهایی که از هولوگرام استفاده نمایند مورد تایید انجمن می باشند. اولین شرایط درخواست هولوگرام عضویت در انجمن می باشد، و مدارک لازم جهت دریافت هولوگرام متعاقبا اعلام خواهد شد.

لطفا برای اطلاع از شرایط دریافت هولوگرام از انجمن قارچ و عضویت و درخواست هولوگرام با شماره 02144237822 (داخلی 102-روابط عمومی) تماس بگیرید.

با توجه به مشکلات پیش آمده نسبت به مصرف قارچ های سمی، و با هماهنگی هایی که بین وزارت جهاد کشاورزی و انجمن صنفی پرورش‌دهندگان قارچ خوراکی صورت گرفته است، مصوب گردید تا کلیه واحدهای تولیدی مجوزدار از هولوگرامی که انجمن ارائه خواهد کرد بر روی بسته های خود استفاده نمایند.

ازین پس محصولات واحدهایی که از هولوگرام استفاده نمایند مورد تایید انجمن می باشند. شرکت هایی که از هولوگرام استفاده نکنند مورد تایید انجمن نمی باشند و سازمان بهداشت از فروش محصولاتشان جلوگیری خواهد کرد، لذا از تولیدکنندگان محترم تقاضا داریم به انجمن صنفی مراجعه و سفارشات خود راثبت نمایند.

روابط عمومی انجمن پروررش دهندگان قارچ خوراکی کشور (۵ خرداد ۱۳۹۷)

 

اطلاعیه های صنعت قارچ را در هاگ بخوانید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا