اخبار عمومی و گزارش

کلنگ گازرسانی مجتمع پرورش قارچ جونقان با اعتبار صد میلیارد ریال

به مجتمع پرورش قارچ جونقان مرکز چهار محال و بختیاری، گازرسانی خواهد شد

به گزارش هاگ، از خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری،کلنگ گازرسانی مجتمع پرورش قارچ جونقان با اعتبار صد میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت زده شد و به زودی شاهد بهره‌برداری از گاز در این مجتمع خواهیم بود.

مدیر عامل شرکت گاز استان گفت: همزمان با هفته دولت مشعل گاز در ۴ واحد مرغداری و یک واحد تولید کود شیمیایی جونقان با اعتبار بیست و چهار میلیارد ریال روشن شد.
آقای سلیمیان افزود: همچنین کلنگ گازرسانی مجتمع پرورش قارچ جونقان با اعتبار صد میلیارد ریال و مسکن مهر پیچک فیل آباد با ۲۰۰ خانوار و اعتبار ده میلیارد ریال به زمین زده شد.
وی گفت: همه کسانی که تمایل به سرمایه گذاری و ساخت واحد‌های صنعتی، گلخانه‌ای و کشاورزی درجونقان هستند اعلام می‌کنیم هر کجا زمینه و بستر سرمایه گذاری و اشتغال آفرینی در این شهر به وجود آید این شرکت سریعا نسبت به گازرسانی و احداث علمک گاز اقدام می‌کند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری در این مراسم با تاکید بر خدمت رسانی جهادی به همه مردم استان خواستار نگاه ویژه به مناطق کمتر برخوردار شد.
محسن حسین میرزایی از همه دستگاه‌های دولتی خواست با بررسی دقیق مشکلات شهر جونقان به سرعت نسبت به رفع مشکلات مردم و فراهم کردن زمینه‌های اشتغال و کارآفرینی اقدام کنند. اخبار عمومی و گزارش

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا