اخبار عمومی و گزارش

مردم از هفته آینده قارچ بدون هولوگرام نخرند

مردم در هنگام خرید قارچ فله‌ای از درج هولوگرام بر روی کیسه یا سبد اطمینان حاصل کنند

مردم از هفته آینده قارچ بدون هولوگرام نخرند. حذف کیسه پلاستیکی، گام بعدی در جهت افزایش کیفیت و سلامت قارچ‌ها…

عضو انجمن صنفی پرورش‌دهندگان قارچ خوراکی در رابطه با این خبر عنوان کرد: از هفته آینده مصرف‌کنندگانی که به دنبال قارچ سالم و کیفی هستند از خریدن قارچ‌های بسته‌بندی بدون هولوگرام خودداری کنند.

تولیدکنندگان موظف به درج هولوگرام

حسن افشار ضمن تاکید بر این نکته که تولیدکنندگان موظف به درج هولوگرام و برند خود بر روی کیسه و سبدهای قارچ‌های فله‌ای نیز هستند، در همین رابطه اضافه کرد: مردم در هنگام خرید قارچ فله‌ای از درج هولوگرام و برند تولیدکننده بر روی کیسه یا سبد اطمینان حاصل کنند و سپس مبادرت به خرید نمایند.

این مقام مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: نصب هولوگرام بر روی بسته‌بندی قارچ به معنی تأیید سلامت محصول توسط مراجع ذی‌ربط، مجاز بودن تولیدکننده و تولید کیفی است.

طبق بیانات افشار، در حال حاضر در کشور تولیدکنندگانی هستند که بدون دریافت مجوز در سیلو یا دامداری‌ها و مرغداری‌های متروک اقدام به تولید و عرضه قارچ می‌کنند که تهدیدی برای سلامت مصرف‌کنندگان است.

علل حذف کیسه‌های پلاستیکی

عضو انجمن صنفی پرورش‌دهندگان قارچ خوراکی، روند حذف کیسه‌های پلاستیکی برای بسته‌بندی قارچ‌های فله‌ای را قدم بعدی انجمن عنوان کرد و در تکمیل سخنان خود گفت: افزایش سلامت و کیفیت قارچ‌های تولیدی، دلیل اصلی حذف کیسه‌های پلاستیکی از بسته‌بندی قارچ‌ها برشمرد.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا