آموزش آشپزی با قارچ های خوراکی

آموزش آشپزی : مرغ شکم پر با قارچ

آشپزی با قارچ : طرز تهیه مرغ پرشده با قارچ

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، اینبار سراغ یک غذای جذاب و لذیذ طبخ شده با قارچ رفته ایم. در این مقاله دستور پخت مرغ شکم پر با قارچ را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم. لطفا در ادامه با طرز تهیه مرغ شکم پر لذیذ با ما همراه باشید.

مواد لازم:
  1. سینه یا ران مرغ: 5 عدد
  2. پیاز: 2 عدد
  3. آرد سفید: 2 قاشق غذاخوری
  4. سس مایونز: 5 قاشق غذاخوری
  5. قارچ: 500 گرم
  6. پودر آویشن: 1 قاشق چای خوری
  7. روغن مایع: 2 قاشق غذاخوری
  8. نمک و فلفل: به مقدار لازم

 

طرز تهیه:

استخوان‌های ران مرغ را با دقت خارج کنید مرغ‌ها را داخل کاسه‌ای بریزید و سس مایونز، پودر آویشن، 1 عدد پیاز رنده شده، نمک و فلفل را اضافه کنید و خوب مخلوط نمایید سپس روی ظرف را بپوشانید و داخل یخچال قرار دهید.

قارچ‌ها و 1 عدد پیاز باقی مانده را خرد کنید و داخل روغن بریزید و تفت دهید تا آب غذا کشیده شود، پس از اینکه آب غذا کشیده شد 2 قاشق غذاخوری آرد، نمک و فلفل اضافه کنید و کمی تفت دهید و از روی حرارت بردارید.

ران‌های مرغ را به نوبت روی سطح کار قرار دهید، داخل هر ران مرغ مقداری مایه قارچ بریزید و از اطراف گوشت مرغ را جمع کنید و با خلال چوبی در جای خود محکم کنید.

داخل سینی فر را چرب کنید، مرغ‌ها را درون سینی فر بچینید و روی مرغ‌ها نمک و فلفل بپاشید سپس داخل فر با دمای 180 درجه سانتی‌گراد به مدت ۱ ساعت قرار دهید تا برشته و طلایی شود؛ سپس مرغ شکم پر را در ظرف بکشید و به همراه پوره سیب زمینی و سالاد سرو نمایید.

نوش جان!!!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای لذیذ در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا