اخبار عمومی و گزارش

بازدید فرماندار رشت از اولین مرکز مکانیزه قارچ شمال کشور

جهت حمایت از کارآفرینان و سرمایه گذاران باید از همه ظرفیت های ملی به درستی بهره گرفت

بازدید فرماندار رشت از اولین مرکز تمام مکانیزه تولید قارچ شمال کشور فرماندار رشت با اشاره به اهمیت تولید و حمایت از فعالان این عرصه اظهار کرد: حمایت از واحدهای تولیدی و تولیدکنندگان زمینه رشد اشتغال و افزایش درآمدهای استان را فراهم می آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی فتح اللهی فرماندار رشت از واحد تولیدی قارچ مکانیزه دلجان ( اولین مرکز تمام مکانیزه شمال کشور) ‌با ظرفیت تولید ۷۵۰ تن در سال و اشتغال ۷۴ نفر و همچنین مجتمع دامپروری میلاد با اشتغال مستقیم برای ۴۰۰ نفر در بخش مرکزی بازدید و مشکلات و مسائل این واحدها را از نزدیک بررسی کرد.

وی در این بازدید با تاکید بر این که تولید و اشتغال مهمترین دغدغه مردم و مسئولین در سطح شهرستان محسوب می شود، افزود: جهت حمایت از کارآفرینان و سرمایه گذاران باید از همه ظرفیت های شهرستانی، استانی و ملی به درستی بهره گرفته شود.

فرماندار رشت ادامه داد: رفع مشکلات و موانع واحدهای تولیدی موجب ارتقا تولید و حمایت از تولیدکنندگان می شود.

فتح اللهی با اشاره به ضرورت در نظر گرفتن اهمیت سلامت جامعه در حوزه غذایی، افزود: یکی از بخش‌هایی که امروز می‌توانیم به آن در حوزه تولید توجه ویژه داشته و برای تحقق فرمایشات رهبری از آن بیشترین استفاده را داشته باشیم، صنایع غذایی است، صنایعی که سهم بالایی از گردش اقتصادی و تولید ناخالص ملی کشورمان را به خود اختصاص داده‌اند.

فرماندار رشت خاطر نشان کرد: در شرایطی که بحران کرونا جهان را فرا گرفته است تامین مواد غذایی موردنیاز مردم که از کالاهای اساسی است قطعا در اولویت بوده و بایستی دغدغه تولید کنندگان این حوزه با حمایت عملی مسئولین مرتفع گردد.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا