رسانه قارچمزرعه

مزرعه مکانیزه پرورش قارچ؟؟!!

Jacobs Mushroom Farm

مزرعه مکانیزه پرورش قارچ Jacobs Mushroom Farm، یک فعالیت تولیدی – تجاری خانوادگی است که در برداشت مکانیکی قارچ برای صنایع فرآوری قارچی تخصص یافته است. هم اکنون نسل دوم این خانواده در این شرکت مشغول به کار است. این مجموعه شامل 20 سالن پرورش به مساحت 1075 متر مربع با سطح زیر کشت 21500 متر مربع است.

مالکین این مزرعه معتقد هستند : ” اشتیاق کلید موفقیت این شرکت مدرن است و در نتیجه ایشان تولید محصول باکیفیت را تضمین کرده و هر روز مشغول تولید بهترین قارچ ها هستند.”
خانواده جاکوبز به کیفیت محصول تولیدی اهمیت زیادی می دهند و به همین دلیل به الزامات جدی در زمینه ایمنی مواد غذایی و محیط زیست پایبند هستند.

محصول مزرعه ژاکوبز قارچ دکمه ای سفید است که به آن Agaricus biosporus نیزگفته می شود. در این مزرعه قارچ ها بر اساس سفارش مشتری از حیث اندازه و تماما توسط ماشین برداشت می شود. محصول این مزرعه در محصولات Lucète فرآوری و بدین ترتیب می توان آن را در تعداد زیادی از سوپرمارکت ها یافت.
تولید قارچ در مزرعه جاکوبز از نوع حامی محیط زیست و پایدار است. در این مزرعه پنل های خورشیدی روی سقف سالن ها، برق مورد نیاز مجموعه را تامین می کند و دمای مورد نیاز سالن ها نیز بواسطه مکانیزم خاص (پمپ حرارتی) تامین و مدیریت می شود.
در سال 2018 تعداد 1776 پنل خورشیدی با ظرفیت kwp 476.5 در این مزرعه نصب گردید که بواسطه این تجهیزات سالیانه به میزانkwh 460000 برق تولید می شود.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا