حوادث صنعت قارچ

مسمومیت ۵ بروجردی بر اثر مصرف قارچ سمی

۲ نفر از این افراد در بیمارستان امام خمینی و ۳ نفر دیگر در بیمارستان بروجردی بستری شده‌اند

مسمومیت ۵ بروجردی بر اثر مصرف قارچ سمی، متأسفانه به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی و مصرف خودسرانه از قارچ‌های وحشی که در روستاهای جنوبی شهرستان بروجرد روییده شده است تاکنون ۵ نفر از همشهریان دچار مسمومیت شده و در بیمارستان بستری هستند.

به گزارش خبرگزاری هاگ و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، ۵ نفر در بروجرد بر اثر مصرف قارچ سمی مسموم شدند. ۲ نفر از این افراد در بیمارستان امام خمینی و ۳ نفر دیگر در بیمارستان آیت الله بروجردی بستری شده‌اند.

مژگان نوابی مدیر گروه پیشگیری و مراقبت بیماری‌های مرکز بهداشت و درمان بروجرد ضمن اشاره به مسمومیت ۵ بروجردی بر اثر مصرف قارچ سمی و افزایش رویش قارچ‌های سمی در اطراف شهر و به ویژه دشت‌ها و روستا های مجاور بروجرد عنوان کردمتأسفانه به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی و مصرف خودسرانه از قارچ‌های وحشی که در روستاهای جنوبی شهرستان بروجرد روییده شده است تاکنون پنج نفر از همشهریان مسموم شده و در بیمارستان بستری هستند.

ایشان در ادامه صحبت‌های خود درباره وضعیت عمومی این افراد این چنین عنوان کرد: حال عمومی این افراد خوب است و چون به موقع و بعد از دیدن نخستین علائم مسمومیت به بیمارستان مراجعه کرده‌اند خطر برطرف و در حال درمان هستند.

اخبار حوادث صنعت قارچ را در هاگ بخوانید.

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا