رسانه قارچگزارش ویژه

مصاحبه با مهندس رضازاده در حاشیه نمایشگاه کشاورزی

گفتگو با مدیر فروش گروه واحدهای کشاورزی جلگه صدف

قارچ صدف از معدود شرکت کنندگان و نمایندگان صنعت قارچ در هفتمین نمایشگاه جامع کشاورزی ایران بود، به همین خاطر رسانه تخصصی هاگ گفتگویی ویژه با مدیر فروش این شرکت فعال و صاحب نام، ترتیب داد. صحبتهای مهندس رضازاده را درباره فعالیتهای اخیر این شرکت با شما به اشتراک می‌گذاریم:

گروه واحدهای کشاورزی جلگه صدف (شركت سهامی خاص) از سال 1371 با ظرفیت 200 تن در سال آغاز به فعالیت نمود، و هم اکنون هم در بخش تولید قارچ و هم در تولید خاک پوششی و اسپان به خدمت‌رسانی مشغول است. در حال حاضر، این شرکت با فعالیت در چهار واحد خود برای ارائه قارچ با کیفیت تلاش می‌کند؛ که نتیجه این زحمات منجر به برگزیده شدن به عنوان واحد تولیدی نمونه در کشور، در سالهای 1379، 1381 و 1395 از سوی وزارت جهاد كشاورزی شده است.

رسیدن به تولید 1000 تن قارچ دکمه‌ای در واحد 1 و 1200 تن قارچ در واحد 3 این مجموعه، پس از سالها فعالیت، نشان از عزم مدیران این شرکت برای موفقیت بیشتر در عرصه تولید قارچ دکمه‌ای دارد. به علاوه تولید کمپوست با ظرفیت 30 هزارتن در سال، در واحد 2 که به فناوری روز مجهز است و تولید خاک در واحد 4 این مجموعه، امید ایجاد یک مجموعه کامل و قدرتمند دیگر برای تولید از صفر تا صد پرورش قارچ را به این صنعت پویا و در حال رشد می‌دهد.

این شرکت در فروشگاه هاگ مارکت دارای غرفه اختصاصی جلگه صدف می‌باشد که می‌توانید محصولات آن را مشاهده و خریداری نمایید.

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا