گزارشات

کلاس آموزشی تخصصی افزایش تولید قارچ

دوره آموزشی پرورش قارچ در شرکت قارچ ملارد برگزار شد

کلاس آموزشی قارچ، همراه ما باشید با جلسه آموزشی “نکات تخصصی افزایش تولید قارچ” با حضور مهندس محمدرضا میرزاده، مدیر تضمین کیفیت کمپوستینک اسکاتو و مجموعه تولید قارچ مایسیلیا در استرالیا، برگزار شده توسط مجموعه کشت و صنعت قارچ ملارد.

مصاحبه با مهندس هادی مدیر کنترل کیفیت کشت و صنعت قارچ ملارد در حاشیه جلسه پرسش و پاسخ مهندس میرزاده که در توسط کشت و صنعت قارچ ملارد برگزار شد. کلاس آموزشی قارچ.

 

مصاحبه با آقای تفرشی مدیرعامل قارچ البرز بهارستان در حاشیه جلسه پرسش و پاسخ مهندس میرزاده که توسط کشت‌ و صنعت قارچ ملارد برگزار شد.

 

مصاحبه با خانم هاشمی از تولیدکنندگان قارچ خوراکی در جلسه پرسش و پاسخ مهندس میرزاده که توسط کشت و صنعت قارچ ملارد برگزار شد.

 

مصاحبه با مهندس شهرام عسگری مدیر تولید کمپوست کشت و صنعت قارچ ملارد در جلسه پرسش و پاسخ مهندس میرزاده که توسط کشت و صنعت قارچ ملارد برگزار شد.

 

مصاحبه با آقای کعبه‌ای مدیرتولید قارچ ملارد در حاشیه جلسه پرسش و پاسخ مهندس میرزاده که توسط کشت‌ و صنعت قارچ ملارد برگزار شد.

 

مصاحبه با آقای ایمان زارع مدیر فروش قارچ ملارد در حاشیه جلسه پرسش و پاسخ مهندس میرزاده که توسط کشت‌ و صنعت قارچ ملارد برگزار شد.

 

مصاحبه با آقای نظری از واحد چشمه مشهد در حاشیه جلسه پرسش و پاسخ مهندس میرزاده که توسط کشت‌ و صنعت قارچ ملارد برگزار شد.

 

گزارشات تصویری صنعت قارچ را در قاب هاگ تماشا کنید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا