با کارشناسان

نمایشگاه آگروفود از نگاه کارشناسان صنعت قارچ

تولیدکنندگان و فعالان بسیاری از سراسر کشور در آگروفود شرکت می‌کنند

نمایشگاه آگروفود از نگاه کارشناسان صنعت قارچ را تماشا کنید. با نظرات و پیشنهادات سازنده ایشان آشنا شوید. همانطور که مستحضرید، آگروفود بزرگترین نمایشگاه صنعت مواد غذایی کشور است. تولیدکنندگان و فعالان بسیاری از سراسر کشور در آن شرکت می‌کنند. علاوه بر آن حضور فعالان صنعت غذا در سراسر دنیا در این نمایشگاه را نمی‌توان نادیده گرفت. ویژگی های بسیاری نمایشگاه غذا بر صنایع گوناگون از جمله قارچ دارد.

امسال هم انجمن با حضور در نمایشگاه آگروفود سعی در پیاده سازی اهداف این تشکل داشت. استفاده از ظرفیت نمایشگاه برای فرهنگ سازی سرانه مصرف، همکاری با صنایع همگون، ارتباط و ایجاد بازار هدف را می‌توان از اهداف انجمن برشمرد. ماهم بنا بر رسالت خود و پوشش خبری این نمایشگاه با کارشناسان صنعت قارچ مصاحبه و گزارش این نمایشگاه را خدمت شما تقدیم می‌کنیم. با تماشای گزارشات و شنیدن توضیحات این عزیزان از اهمیت حضور در نمایشگاه آگروفود آشنا شوید.

گزارش مورخ سه‌شنبه 28 خرداد سال 1398 در تهران سالن نمایشگاه بین‌المللی آگروفود

 

کلیپ گزارش ، مصاحبه با آقای دکتر افشار رئیس انجمن پرورش دهندگان قارچ خوراکی در نمایشگاه مواد غذایی، صنایع غذایی، ماشین آلات کشاورزی و … آگروفود

 

در گزارش نمایشگاه آگروفود از نگاه کارشناسان صنعت قارچ و بیست و ششمین نمایشگاه آگروفود صنعت کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته همراه با ما باشید.

در این مقاله با گزارش نمایشگاه مواد غذایی با حضور جناب مهندس قضات مدیرعامل محترم قارچ دماوند با ما همراه باشید.

 

 

کلیپ نمایشگاه مواد غذایی انجمن پرورش دهندگان قارچ خوراکی

 

 

همراه ما باشید با گزارشی از نمایشگاه مواد غذایی آگروفود با حضور جناب آقای دکتر‌ مظاهری رئیس انجمن صنفی تولیدکنندگان قارچ خوراکی استان اصفهان

 

نمایشگاه مواد غذایی آگروفود
جناب آقای صدیق پناه رئیس اسبق انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکی

 

کلیپ گزارش، مصاحبه اختصاصی در نمایشگاه آگروفود نمایشگاه مواد غذایی و صنایع غذایی و … ، انجمن پرورش دهندگان قارچ خوراکی با ما همراه باشید.

 

 

در این مقاله با گزارش نمایشگاه مواد غذایی (نمایشگاه آگروفود) با مصاحبه بهداد فتاحی مشاور صنفی و مشاور شرکت قارچ سحر و سهیل کمپوست با ما همراه باشید (مصاحبه کامل)

 

نمایشگاه مواد غذایی آگروفود با مصاحبه جناب مهندس کشورپژوه رئیس هیئت‌مدیره تعاونی قارچ کاران با ما همراه باشید.

 

نمایشگاه مواد غذایی آگروفود با مصاحبه آقای کشور پژوه رئیس هیئت‌مدیره تعاونی قارچ کاران با ما همراه باشید.

 

همراه ما باشید با مصاحبه مردمی در بیست و ششمین نمایشگاه آگروفود (قسمت اول)

 

همراه ما باشید با مصاحبه مردمی در بیست و ششمین نمایشگاه آگروفود صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته

 

کلیپ گزارش عمومی در نمایشگاه آگروفود، نمايشگاه بين المللی صنعت کشاورزی، مواد غذائی، ماشين آلات و صنايع وابسته به آن با ما همراه باشید.

 

مصاحبه با بازدیدکنندگان در آگروفود نمایشگاه مواد غذایی، غرفه انجمن پرورش دهندگان قارچ خوراکی

 

 

همراه ما باشید با تصاویر نمایشگاه بین‌المللی آگروفود ۲۰۱۸، نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی و مواد غذایی که به مدت سه روز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

با کارشناسان صنعت قارچ همراه باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا