حوادث صنعت قارچ

مصرف قارچ سمی ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد!

مصرف قارچ کوهی ۴ نفر از اعضای یک خانواده از روستاهای تابعه مهاباد را روانه بیمارستان کرد

مصرف قارچ سمی ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد! یک خانواده ۴ نفر براثر مصرف قارچ‌های کوهی به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد مراجعه کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری هاگ و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهاباد سینا باغچه‌ای روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهاباد در این خصوص عنوان کرد: مصرف قارچ کوهی ۴ نفر از اعضای یک خانواده از روستاهای تابعه مهاباد را روانه بیمارستان کرد.

جزییات حادثه

این مقام مسئول در جزییات بیشتر این اتفاق افزود: در پی مراجعه خانواده ۴ نفری یکی از اهالی روستاهای تابعه شهرستان مهاباد براثر مسمومیت با قارچ کوهی، بلافاصله با تشکیل پرونده اورژانسی اقدامات اولیه درمانی و شستشوی دستگاه گوارشی برای بیماران انجام شد.

باغچه‌ای در خصوص وضعیت افراد مراجعه‌کننده گفت: کودک ۱۲ ساله این خانواده براثر بروز مسمومیت حاد به مرکز درمانی در ارومیه اعزام،دو نفر دیگر از اعضای خانواده در بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد بستری و یک نفر باحال مساعد و با رضایت شخصی مرخص شد. مصرف قارچ سمی ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد!

علائم و نشانه‌های مسمومیت قارچی

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهاباد در خصوص مصرف قارچ‌های سمی خاطرنشان کرد: نشانه‌های زودرس علائم مسمومیت با قارچ، قبل از ۱۲ ساعت اول باحالت تهوع و استفراغ، دردهای شکمی و احساس ضعف بروز پیدا می‌کند.

اخبار حوادث صنعت قارچ را در هاگ بخوانید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا