اخبار جهان در حوزه قارچ

مصرف مجیک ماشروم در قصر شاهزاده هری

کورتنی کاکس بازیگر معروف آمریکایی که با نقش مونیکا در سریال فرندز به شهرت رسید، به مصرف مجیک ماشروم توسط شاهزاده هری اشاره کرده که در یک پارتی شبانه در قصر ستاره دوستان، در اختیار همه مهمانها قرار داده است. به این ماجرا در کتاب  خاطرات هری به نام Spare اشاره شده که وی در آن درباره روابط قبلی خود، شکست پیوند خود با شاهزاده ویلیام و ازدواج با مگان مارکل و بسیاری از موارد دیگر صحبت کرده است.

کورتنی در مصاحبه با خبرنگاران به یاد آورده که او در این مهمانی در لس آنجلس، مقادیری تکیلا و یک جعبه بزرگ از شکلات‌های توهم‌زای قارچ الماس سیاه – یکی از انواع قارچهای جادویی – را مصرف کرده بود. وی به خاطر آورد که هری به سمت یک یخچال روباز رفت و طبق گزارش‌ها «یک جعبه بزرگ شکلات‌های مجیک ماشروم الماس سیاه» را پیدا کرد و «برای همه» حاضران بود؛ هرچند معلوم نیست چه کسی قارچ‌ها را خریده و چه کسان دیگری آنها را مصرف کرده ولی پرنس هری و همسرش از کسانی بودند که آن شکلاتها را خوردند.

مصرف مجیک ماشروم در قصر شاهزاده هری
شاهزاده هری، مجیک ماشروم مصرف میکند!

وی می‌گوید پرنس هری با دیدن یک سطل در سرویس بهداشتی، فکر کرده بود که آن تبدیل به یک «سر» شده و وقتی پایش را روی پدال سطل گذاشته، سر دهانش را باز کرده است. او در مهمانی هنگام خروج از سرویس بهداشتی، قهقهه زده بود و دوستانش را تشویق کرده که از این تجربه لذت ببرد. هرچند که یکی از مهمانان فکر کرده بود که کت خودش یک اژدها است و وحشت زده شده بود.

شاهزاده هری خودش اعتراف می‌کند که روان درمانی کمک زیادی به او کرده، زیرا از زمان مرگ مادرش گریه نکرده است و این به او کمک می‌کند تا با نبودن او کنار بیاید. پرنس هری به رسانه‌ها گفت به خاطر گریه نکردن به خاطر فقدان مادرش احساس گناه می‌کرد و حتی ویدیوهای مادرش را تماشا می‌کرد تا آنقدر ناراحت شود که گریه کند! او احساس وحشتناکی می‌کرد اما هرگز اشکهایش نمی‌آید. بنابراین او از مواد روانگردان برای آرامش خود استفاده کرده تا دردش التیام یابد!

 

گردآوری، ترجمه و تحریر از تیم رسانه هاگ
کپی فقط با ذکر منبع مجاز میباشد.
منبع: metro.co.uk

 

جدیدترین و بروزترین اخبار جهان درباره قارچ را در مجله خبری-آموزشی هاگ مطالعه کنید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا