اخبار علمی حوزه قارچ

مقابله با پارکینسون به کمک قارچ گانودرما

عصاره گانودرما لوسیدم قادر به کاهش فشارخون بالا و مشکلات ریوی است

مقابله با پارکینسون به کمک قارچ گانودرما، مؤلفه‌های موجود در این قارچ دارای کنش‌های دارو شناختی گسترده‌ای ازجمله ایجاد تعدیل در سیستم ایمنی هستند و التهاب را نیز از بین می‌برند.

به گزارش خبرگزاری هاگ- بعضی از فواید سلامتی قارچ گانودرما عبارت‌اند از تأثیرات آنتی‌اکسیدان روی بدن، تأثیرات مثبت روی سیستم گردش خون و سیستم تنفسی. به‌علاوه، تحقیقات نشان داده که این گیاه قادر به کاهش فشارخون بالا، متعادل ساختن سطح کلسترول و کاهش علائم برونشیت، آسم و دیگر مشکلات ریوی است.

مطالعات درباره مقابله با پارکینسون به کمک قارچ گانودرما نشان داده‌اند که مؤلفه‌های موجود در این قارچ دارای کنش‌های دارو شناختی گسترده‌ای ازجمله ایجاد تعدیل در سیستم ایمنی هستند و التهاب را نیز از بین می‌برند. همچنین تولید انرژی میتوکندری را افزایش می‌دهند و رادیکال‌های آزاد را از بین می‌برد.

مطالعات اخیر نشان داده است که این قارچ از تخریب سلول‌های عصبی محافظت می‌کند. به‌طور خلاصه، نتایج این تحقیق نشان می‌دهد که گانودرما باعث کاهش پارکینسون می‌شود.

پالانیموتو و همکاران (٢٠١۶) در مطالعه‌ای به این نتیجه دست یافتند که عصاره گانودرما لوسیدم قادر به کاهش فشارخون بالا، متعادل ساختن سطح کلسترول و کاهش علائم برونشیت، آسم و دیگر مشکلات ریوی است.

دیگر مطالعات نشان داده‌اند که مؤلفه‌های موجود در این قارچ دارای کنش‌های دارو شناختی گسترده‌ای هستند؛ این قارچ‌ها سیستم ایمنی را تعدیل می‌دهند. التهاب را از بین می‌برند. همچنین تولید انرژی میتوکندری را افزایش داده و رادیکال‌های آزاد را کاهش می‌دهند.

اخبار علمی حوزه قارچ را در هاگ بخوانید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا