اخبار تولید قارچ سراسر کشوراخبار صنعت قارچ

مهاجرت با پرورش قارچ به ایرلند

شاید به نظر عجیب باشد ولی با مهاجرت با پرورش قارچ نیز ممکن است!

شاید به نظر عجیب باشد ولی با مهاجرت با پرورش قارچ نیز ممکن است! شما نه تنها با تولید قارچ می‌توانید به ایرلند مهاجرت کنید، که قادر خواهید بود به یکی از کارآفرینان ثروتمند نیز تبدیل شوید.

زیرا علاقه به مصرف قارچ در ایرلند بسیار زیاد است و جزو غذاهای اصلی مردم محسوب می‌شود.

تری واز، از اهالی کویت یکی از کسانی است که مزرعه پرورش قارچ صدفی خود را در منطقه Orangefield در شرق بلفاست به نام Hearty Growers راه اندازی کرد و اکنون محصولات خود را به برخی از معروف‌ترین فروشگاه‌های شهر عرضه می‌کند.

تا قبل از سال 2021، او به طور خانگی قارچ را پرورش می‌داد، اما از دو سال پیش رسما مزرعه قارچ شهری خود را راه‌اندازی کرد و اکنون  قارچ‌های صدفی خود را در پنج گونه مختلف، برای هتل‌ها و رستوران‌ها و مصارف خانگی در سراسر شهر پرورش می‌دهد.

مهاجرت با پرورش قارچ
مهاجرت به ایرلند با پرورش قارچ

کسب و کار او تا آنجا رونق گرفته که در قسمت سوم از برنامه The Chronicles of Belfast  که در بی‌بی‌سی برای معرفی ناشناخته‌های شهر بلفاست هر دوشنبه پخش می‌شود، حضور پیدا کرده است.

در این مجموعه چهار قسمتی که توسط بازیگر مشهور ایرلندی شمالی کالین مورگان روایت می‌شود، به معرفی افرادی پرداخته می‌شود که در تمام طول سال با طبیعت کار می‌کنند.

تری مزرعه خود را در داخل یک کارخانه کتانی سابق در شرق بلفاست، بنا کرد، و هم‌اکنون بسیاری از رستوران‌ها و هتل‌های برتر بلفاست از قارچ‌های او استفاده می‌کنند.

وی قارچ‌هایش را روی کمپوست زباله‌های کسب‌وکارهایی مانند کارگاه‌های چوب بری رشد می‌دهد و پس از رشد قارچ‌ها، ضایعات به عنوان کمپوست برای باغ‌های محلی ارسال می‌کند.

تری درباره مهاجرت با پرورش قارچ در گفتگو با بلفاست لایو صحبت کرده، و ضمن ابراز شادی از نحوه موفقیت خود در کار در مزرعه، همراه با شادی بودن در کنار خانواده و فرزندانش، افتخار می‌کند که توانسته با حضور در این شهر، برای خود و خانواده و کشوری که او را پذیرفته موثر و کارآفرین باشد.

او هم اکنون تلاش می‌کند با برگزاری کارگاه‌های آموزشی به سایر مردم کمک کند تا بتوانند در منزل به پرورش قارچ صدفی بپردازند. این ایده او با استقبال خوبی مواجه شده و علاوه بر ثروت‌آفرینی برای وی، بر شهرت و محبوبیت او نیز خواهد افزود.


در صورتی که مایل به پرورش قارچ صدفی هستید، مقالات کتاب راهنمای پرورش قارچ صدفی، چطور در منزل قارچ صدفی آبالون پرورش دهیم؟ می‌توانند برای شما مفید باشند.

منبع: بلفاست لایو

5/5 - (1 امتیاز)

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام وقت بخیر بنده اتباع افغانستان هستم مدیر تولید پرورش قارچ خوراکی دکمه ای مقیم ایران میتونم از طریق کار ویزای ایرلند بگیرم

    1. سلام
      وقت بخیر
      جناب قاسمی
      برای مهاجرت به ایرلند با پرورش قارچ
      زحمت بکشید تشریف ببرید سفارت و مدارک و اسناد خود را به ایشان ارائه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا