رسانه قارچکلیپ

موسیقی قارچ ها

ویدئو تهیه شده در هاوایی از گوش دادن به صدای قارچ ها

ویدئو تهیه شده در هاوایی از گوش دادن به صدای قارچ ها بر روی تنه ی درختی در جنگل بامبو، توسط دستگاه موج سنج گیاهان می باشد که بر روی قارچ ها نیز امتحان شده است با هاگ همراه باشید.

صحبت های انجام شده در ویدئو به صورت زیر است:
ویدئو تهیه شده در هاوایی از گوش دادن به صدای گیاهان و اما سوال های زیادی درباره این که صدای قارچ ها چگونه و به چه شکلی بود داشتیم. ما این قسمت از درخت رو پیدا کردیم یک تنه درخت در جنگل بامبو و قارچ هایی که بر روی اون وجود دارند، فوق العاده شگفت انگیز هستند و ما دستگاه موج سنج گیاهان (plant wave) را همراه خود داریم، دستگاه رو بر روی تنه درخت قرار میدیم و ارتباط رو با قارچ ها بر قرار می کنیم و به اون صداها گوش میدیم. ارتباط رو بین دو قارچ (گانودرما) متفاوت بر قرار می کنیم و به اون ها گوش میدیم. ارتباط رو بین دو قارچ متفاوت برقرار می کنیم آهنگی که از تبدیل امواج بدست می آید مانند یک صدا از سرزمین جادویی است. این صدا از قارچ ها به گوش می رسد.
این تیم یک دستگاه به نام plantwave ساخته است که به شما اجازه می دهد صدای گیاهان و قارچ ها شنیده شود.
دستگاه رو به نوع دیگری از قارچ های متفاوتی در پایین این تنه درخت وصل می کنیم. دستگاه صداهای الکتریکی خفیف و متغیری تشخیص می دهد.
این رو هم اضافه کنیم که قارچ ها گیاه نیستند قارچ ها گونه ای از خودشون هستند.
دستگاه رو به قارچ های متفاوتی وصل کردیم و باز هم نوع صداهای بدست آمده متفاوت بود. علاوه بر نوع گونه های قارچ ها وقتی قارچ ها رو با فواصل متفاوتی (با فاصله زیادتر، کمتر و حتی از یک قارچ به همون قارچ) وصل کردیم نوع و اندازه صدای بدست آمده نیز متفاوت بود.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا