کارآفرینی در حوزه قارچ

کارگاه پرورش قارچ بانوی شهر نایین

موفقیت بانوی کارآفرین اصفهانی در تولید قارچ دکمه‌ای ارگانیک

کارگاه پرورش قارچ بانوی شهر نایین افتتاح شد. يك بانوی جوان در نایین توانست با همت والا كارگاه توليد قارچ با اشتغالزایی ۵ نفر را را‌ه‌اندازی كند.

به گزارش هاگ به نقل از خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین، فائزه عسکری نایینی بانوی جوانی که با مهارت آموزی در مرکز فنی و حرفه ای نایین توانسته کارگاه پرورش قارچ را در این شهرستان راه اندازی کند.

با مجموعه ای از تصاویر و ویدئو در این کارگاه تولید قارچ همراه با ما باشید.

 

تولید قارچ دکمه‌ای ارگانیک
کارگاه پرورش قارچ بانوی شهر نایین

به گزارش هاگ از به خبرگزاری صدا و سیما، عطیه حافظی صفت بانوی اصفهانی توانسته با استفاده از محلول پروبیوتیک گیاهی دانش بنیان در زمینه پرورش قارچ فعالیت منحصر به فردی را آغاز کند.

وی که نفر نخست رشته تخصصی تولید قارچ در مرکز فنی وحرفه‌ای استان اصفهان است با همکاری یک شرکت دانش بنیان، طرح تولید قارچ ارگانیک را در کارگاه پرورش قارچ توسعه داده است. وی با این کار موفق به اشتغالزایی ۷ نفر شده و افزایش حدود ۳۰ درصدی تولید قارچ ارگانیک را در مزرعه قارچ به ارمغان آورده است.

وی علاوه بر افزایش تولید، زمان آن را نیز به مدت 4 روز در هر فاز کاهش داده که این به معنی فرصت برداشت بیشتر و محصول زیادتر است.

در اجرای طرح مهارتهای دانش بنیان، کارگاه‌هایی، چون تولید قارچ، ماشین ابزار، صنایع دستی و چاپ در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان فعال هستند.(۱۷ آبان ۱۴۰۱ )

اخبار کارآفرینی در حوزه قارچ را با هاگ دنبال کنید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا