آموزش آشپزی با قارچ های خوراکیغذای ملل با قارچ

آموزش آشپزی : میت لوف قارچ و تخم مرغ

آشپزی با قارچ : طرز تهیه میت لوف قارچ و تخم مرغ

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک غذای بین المللی دیگر طبخ شده با قارچ رفته ایم. غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم میت لوف قارچ و تخم مرغ است. میت لوف نوعی غذای انگلیسی است که از ترکیب گوشت چرخ کرده با  دیگر مواد غذایی است و به شکل نان در می آید و سپس گریل یا تنوری می شود. در ادامه با طرز تهیه میت لوف قارچ و تخم مرغ با ما همراه باشید.

مواد لازم:
  1. هویج رنده‌ شده: 1 عدد
  2. کرفس (ساقه) رنده‌شده: 1 عدد
  3. پیاز رنده‌ شده: 1 عدد
  4. جعفری خردشده: 1 ق س
  5. پودر سوخاری: 1.5 پیمانه
  6. شیر: 3 الی 4 ق.س
  7. گوشت چرخ‌ کرده: 1 کیلوگرم
  8. سیر له‌ شده: 2 حبه
  9. قارچ خرد شده: 200 گرم
  10. پنیر پارمسان رنده‌ شده: 3 ق س
  11. پنیر ریکوتا رنده‌ شده: 3 ق س
  12. تخم‌ مرغ: 1 عدد
  13. تخم‌ مرغ آب‌پز: 4 عدد
  14. نمک و فلفل و روغن: به مقدار لازم

 

طرز تهیه:

فر را با دمای ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد روشن کنید تا گرم شود. در یک تابه مقداری روغن بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید تا داغ شود، سپس پیاز، هویج، قارچ ،کرفس و جعفری را داخل آن بریزید. حدود 8 الی 10 دقیقه آن‌ها را تفت دهید، سپس تابه را از روی حرارت بردارید.

در یک کاسه بزرگ پودر سوخاری و شیر را باهم مخلوط‌ کنید و به مدت 5 دقیقه به آن استراحت بدهید. بعد از زمان ذکر شده، گوشت چرخ‌ کرده، سیر، پنیرها و مخلوط سبزیجات را هم اضافه کرده و خوب باهم مخلوط‌ کنید. تخم‌ مرغ و به میزان لازم نمک و فلفل هم اضافه کرده و دوباره مواد را خوب باهم مخلوط‌ کنید.

فر را با دمای 180 درجه سانتی‌گراد روشن کنید تا گرم شود. یک عدد کاغذ روغنی را روی سطح صافی پهن کنید. مخلوط را وسط آن قرار دهید و با کمک دست آن را به شکل یک مستطیل درآورید. حالا تخم‌مرغ‌ها را روی آن بچینید. با کمک کاغذ روغنی تخم‌ مرغ‌ها را با مخلوط خوب بپوشانید تا شبیه یک استوانه شود.

استوانه را با کاغذ آلومینیومی بپیچید. استوانه را به مدت 45 دقیقه تا 1 ساعت داخل فر قرار دهید. بعد از زمان ذکر شده میت لوف را از فر درآورید. بعد از اینکه خنک شد، فویل را باز کنید، میت لوف قارچ و تخم مرغ را برش زده و صبرکنید تا کمی خنک شود، سپس آن را سرو کنید.

نوش جان!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا