جهاد کشاورزی

نامه وزیر جهاد کشاورزی به وزیر تعاون

برقراری اعمال معافیت بیمه سهم کارفرما تا 5نفر

نامه وزیر جهاد کشاورزی به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تاریخ 1401/03/31 در خصوص برقراری اعمال معافیت بیمه سهم کارفرما تا 5نفر برای واحدهای گل و گلخانه ای، گیاهان زینتی و قارچ خوراکی به شرح زیر است.

بسمه تعالی

تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین

جناب آقای دکتر عبدالملکی

وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی

با سلام و احترام

چنان که مستحضرید با توجه به محدودیت منابع آبی کشور، توسعه کشت در محیط های گلخانه ای و انتقال کشت از فضای باز به فضای بسته به منظور صرفه جویی در مصرف آب و افزایش بهرو وری تولید محصولات کشاورزی یکی از رویکردهای مهم نظام برنامه ریزی کشاورزی است و بدون تردید اعمال مشوق ها و سیاسیت های حمایتی، نقش موثری در تحقق اهداف توسعه کشت های گلخانه ای در کشور خواهد داشت.

با عنایت به تصویب نامه شماره 106254/ت23ه در مورخ 1396/02/12هیات وزیران در خصوص معافیت حق بیمه سهم کارفرما تا تعداد 5نفر کارگر و با توجه به آن که در فهرست ضمیمه تصویب نامه فوق الذکر به صراحت به واحدهای تولید کشاورزی و نیز شرکت و اتحادیه های تعاونی روستایی و کشاورزی (که جنبه تولیدی، صنعتی و فنی داشته باشد) اشاره شده است. بنابراین فعالیت های مذکور در فهرست فعالیت های مشمول معافیت مذکور قرار دارد. علی رغم مصوبه مذکور، در برخی استان ها مفاد این مصوبه در خصوص واحدهای گلخانه ای و تولیدکنندگان گل و گیاهان زینتی و قارچ خوراکی در سال 1398 توسط سازمان تامین اجتماعی اجرایی نشده است.

نامه وزیر جهاد کشاورزی به وزیر تامین اجتماعی
نامه وزیر جهاد کشاورزی

نامه وزیر جهاد کشاورزی به وزیر تامین اجتماعی

اخبار جهادکشاورزی در حوزه قارچ را با هاگ پیگیری کنید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا