جهاد کشاورزی

انتخاب نخستين بانوی ریيس سازمان جهاد كشاورزی

"فاطمه خمسه" مدیریت جهاد کشاورزی استان قزوین را با حکم حجتی عهده‌دار شد

برای اولین بار، یک زن به‌عنوان ریيس سازمان جهاد كشاورزی استان قزوین انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری هاگ- مهندس حجتی روز شنبه مورخ  ١٣٩٦/٠٩/٢٥ طی برگزاری مراسمی برای اولین بار در ایران یک مدیر زن را به‌عنوان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین معرفی کرد. مهندس حجتی در این اقدام جالب از نوع خود، توانست حرکتی بزرگ را به سرانجام برساند که حتی ارسنجانی هم موفق به انجام آن نشده بود.

سرکار خانم “فاطمه خمسه” در این روز مدیریت جهاد کشاورزی استان قزوین را با حکم حجتی عهده‌دار شد. در همین رابطه لازم است اعضاء هیئت دولت، کمیسیون کشاورزی مجلس و معاونین و مدیران کل وزارت جهاد کشاورزی با حمایت قاطع از این گزینش تخصصی و مدیریتی حجتی، راه را برای ورود هر چه بیشتر کارشناسان متخصص زن در بخش کشاورزی هموار کنند.

سوابق فعالیت

لازم به ذکر است، خانم خمسه قبل از این نیز عنوان مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین مشغول به فعالیت بوده است. شایان‌ذکر است، اولین رسانه تخصصی قارچ کشور با تأکید بر حفظ مرتبت زنان مدیر در کشاورزی کشور و با امید به اینکه در آینده نزدیک شاهد به عهده گرفتن پست معاون

وزیری و همچنین در دولت سیزدهم پست وزارت جهاد کشاورزی توسط زنان باشیم این انتخاب را به سرکار خانم خمسه، همچنین مشاور وزیر جهاد کشاورزی در امور زنان و سایر مدیران خانم وزارتخانه تبریک عرض می‌نماید.

دریافت کد شناسایی سلامت برای پنج محصول در قزوین
دریافت کد شناسایی سلامت برای پنج محصول در قزوین

دریافت کد شناسایی سلامت برای پنج محصول در قزوین

دریافت کد شناسایی سلامت برای پنج محصول در قزوین، ۵ محصول کشاورزی قزوین کد شناسایی سلامت دریافت کرد
به گزارش خبرگزاری هاگ به نقل از ایرنا، فاطمه خمسه در بازدید از یک واحد تولیدی قارچ خوراکی افزود: این محصولات شامل گوجه فرنگی، زغال‌اخته، فندق، بادام و عدس دیم است.

وی یادآورشد: درسال جاری۱۰ پایلوت در محصولات انگور، پسته، زیتون، گوجه‌فرنگی، زغال‌اخته، فندق، سبزی، بادام، عدس دیم و سبزیجات نعناع و گشنیز در استان قزوین ایجاد شده که از این تعداد ۵ محصول کشاورزی کد سلامت دریافت و منطبق با استاندارد هستند.

به گفته ریيس سازمان جهاد كشاورزی استان قزوین، هم‌اکنون ۳۵ واحد تولید قارچ با ظرفیت ۱۴ هزار و ۵۰۰ تن در استان قزوین فعال هستند.(۱۴ آبان ۱۳۹۹)

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا