تکنولوژی در صنعت قارچ

نسل جدید ماشین های برداشت

نسل جدید ماشین های برداشت، سازمان تحقیقاتی NGen، اعلام نموده است که مبلغی معادل 4.2 میلیون دلار را برای پروژه روباتیک پیشرفته برداشت قارچ هزینه کرده است.

مجری این پروژه شرکت Putnam (شرکت اتوماسیون مستقر در انتاریو) و رهبری آن به عهده شرکت Mycionics بوده است. پروژه مکانیزه برداشت قارچ در دو مزرعه پرورش در جنوب انتاریو به نام های Whitecrest Mushrooms Ltd و Piccioni Brothers Mushroom Farm Ltd اجرا شده است .
به گفته این شرکت، سیستم روباتیک پیشرفته آن با استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها، یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی، برای اولین بار فرآیند برداشت قارچ را به طور کامل و بصورت خودکار انجام می دهد.

مایکل کوری، مدیرعامل Mycionicsمی گوید: “مشارکت ما با NGen باعث تسریع در تجاری سازی برداشت رباتیک قارچ شده است . هدف این پروژه حل بحران کمبود روزافزون نیروی کار که بر مزارع پرورش قارچ جهان سایه انداخته بوده است که توانسته ایم با ادغام با زیرساخت های موجود در مزارع قارچ به این مهم دست یابیم.”

Mycionics مدعی است ماشین برداشت هوشمند آنها عملیات برداشت را از طریق استراتژی ” برداشت هوشمند چریدن Smart Graze Harvesting ” انجام می دهد. بدین معنی که به‌جای محدود شدن به برداشت در ساعات کاری عادی توسط نیروی انسانی، در یک دوره 24 ساعته این ماشین هر قارچ را در زمان مناسب تعیین شده بر اساس اندازه، برداشت می کند .

هر روز منتظر دستاوردی نو در بخش تکنولوژی در صنعت قارچ باید بود. این دستاوردها را در هاگ ببینید و لذت ببرید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا