اخبار اقتصادی صنعت قارچ

جای خالی پروتئین در سفره مردم

نشانه‌های کمبود پروتئین در بدن

جای خالی پروتئین در سفره مردم، به گزارش خبرگزاری هاگ به نقل از راه‌دانا، در شرایطی که به خاطر شیوع ویروس کرونا بسیاری از مشاغل تضعیف و کارگران زیادی بیکار شده‌اند.

مردم در تأمین هزینه‌های اولیه زندگی مانده‌اند تا جایی‌ که اقشار کم‌درآمد و ضعیف جامعه برخی اقلام اساسی مانند گوشت را از سفره خود حذف کرده و قارچ و سویا را جایگزین کرده‌اند.

ناصر نجیب‌زاده، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: در حال حاضر کمبود دام و گوشت گرم در کشور وجود ندارد و ذخایر گوشت منجمد هم در سردخانه‌ها کامل است ولی زمانی که تعادل در بازار بهم بخورد، تولید نیز آسیب‌پذیر می‌شود.

نمک‌های معدنی و قارچ
جای خالی پروتئین در سفره مردم

از کجا و با چه نشانه‌هایی در خودمان، متوجه شویم که دچار کمبود پروتئین در بدنمان شده‌ایم؟!

به گزارش خبرگزاری هاگ به نقل از کارگر آنلاین، پروتئین، منبع غنی از آمینواسیدهای مورد نیاز در بدن برای چندین فرآیند از حمایت ساختاری گرفته تا انتقال اکسیژن به ریه‌ها و بافت‌ها است.

از یک دیدگاه ساختاری، آمینواسیدها مورد نیاز برای سوخت و حمایت از سیستم عضلانی اسکلتی و نیز حمایت ساختاری از یک بافت و سطح سلولی از هر چیزی به غشا سلولی مو و ناخن‌ها مورد نیاز است.

کمبود ویتامین در بدن باعث ریزش مو، احساس گرسنگی  و اختلالات خواب می‌شود که با مصرف سبزی‌هایی مانند اسفناج و قارچ، می‌توان این کمبود خطرناک در بدن را رفع کرد.(۱۶ دی ۱۳۹۹ )

اخبار اقتصادی صنعت قارچ را در هاگ بخوانید.

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا