انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ

نشست انجمن صنفی پرورش قارچ خوراکی

نشست مشترک وزارت کشاورزی با انجمن صنفی پرورش قارچ

نشست هم اندیشی اعضای هییت مدیره انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکی کشور با خبرگان صنف و صنعت قارچ در تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ برگزار گردید.
طی نشستی که در محل دفتر انجمن با حضور تعدادی از مدیران واحدهای تولیدی، پیشکسوتان و رووسای انجمن های استانی و با دستور کار “تبادل نظر در خصوص مباحث صنفی و ارائه راهکارها جهت حل معضلات موجود” برگزار گردید. ابتدا هر یک از حضار به ایراد سخن و ارائه نظرات خود با محوریت تنظیم نرخ ها، مدیریت بازار فروش، ساماندهی بازار بلنچ و موضوع صادرات پرداختند. در پایان جلسه برگزار شده با توجه به حجم بالای پیشنهادات مقرر گردید تا از جانب هر یک از حاضران جلسه بصورت مکتوب مسائل ارائه گردند، تا با حمایت هیئت مدیره انجمن صنفی، در اسرع وقت اقدامات لازم جهت عملیاتی نمودن آنها صورت پذیرد.

روابط عمومی انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکی ایران

 

به گزارش هاگ روز دوشنبه 12 تیر 1402، نشستی مشترک بین وزارت جهاد کشاورزی و انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکی کشور، در دفتر امورگلخانه ها، گیاهان زینتی و قارچ خوراکی وزارت جهاد كشاورزي برگزار گردید.

نشست مشترک وزارت کشاورزی با انجمن صنفی پرورش قارچ

در این نشست سرکار خانم الهام فتاحی فر سرپرست دفتر امور گلخانه ها، گیاهان زینتی و قارچ خوراکی وزارشت کشا.رزی، به همراه همکاران دفتر وی حضور داشتند و با رئیس و اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی پرورش قارچ و بستر قارچ کشور، دیدار و گفتگو کردند. موضوع این جلسه هماهنگی برنامه های اجرایی و رفع مشکلات و موانع تولید قارچ های خوراکی در کشور بود.

در پایان نیز وزیر جناب آقای نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی در بازدید از معاونت و دیدار همکاران با مدعوین این نشست دیدار داشتند.

تصاویری از این نشست:

نشست انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکینشست مشترک وزارت کشاورزی با انجمن صنفی پرورش قارچنشست انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکینشست مشترک وزارت کشاورزی با انجمن صنفی پرورش قارچنشست انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکینشست مشترک وزارت کشاورزی با انجمن صنفی پرورش قارچ

 

منبع: روابط عمومی انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراكی ايران (۱۴ تیر ۱۴۰۲)

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا