خرید و نگهداری قارچقارچ و خانواده

نکات و ترفندهای قارچ

نکات و ترفندهای نگهداری قارچ، قارچ تقریباً مکمل هر وعده غذایی روزمره است از پیش غذا و سالاد گرفته تا غذاهای اصلی و دورچین، قارچ ها را می توان به طرق مختلف میل کرد، برخی از بهترین نکات و ترفندهای قارچ برای تهیه قارچ را در اینجا بیابید.

قارچ هایی را انتخاب کنید که سفت باشند، ظاهری تازه و صاف داشته باشند. سطوح قارچ باید خشک باشد، قارچ حجیم به نظر برسد.

قارچ ها را در بسته بندی اصلی یا در یک کیسه کاغذی برای ماندگاری طولانی مدت نگهداری کنید. برخی از قارچ ها ممکن است تا یک هفته در یخچال دوام بیاورند.

هر گونه باقیمانده خاک و … را با انگشت یا دستمال کاغذی مرطوب پاک کنید، یا برای مدت کوتاهی زیر آب جاری بشویید و با دستمال کاغذی خشک کنید. اگر ساقه قارچ سفت است، قبل از استفاده آن را کوتاه کنید.

برای طعم بو داده، زغالی و دودی و عطر کلی تر، قارچ ها را تفت دهید تا طعم شیرین، شور و … را با طعم های کاراملی،  کره ای و … بدست آورید.

قارچ ها به طور طبیعی سدیم کمی دارند بنابراین می توان نمک کمتری را در یک ظرف بدون کاهش طعم استفاده کرد.

قارچ گوشتی کم کالری، بدون چربی است و می تواند جایگزینی خوشمزه برای مواد با کالری بالاتر باشد.

گوشت را با قارچ‌های ریز خرد شده ترکیب کنید، تا از نسخه‌های کم‌کالری از دستور العمل‌هایی که دوست دارید مانند همبرگر، لازانیا، کوفته‌ها و … لذت ببرید، بدون اینکه طعم یا بافت را از بین ببرید.

قارچ طعم را افزایش می دهد، به کاهش کالری، چربی و سدیم دریافتی کمک می کند و مواد مغذی مهمی مانند ویتامین D، ویتامین های B، آنتی اکسیدان ها و پتاسیم (8٪) را به بشقاب اضافه می کند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا