اطلاعیه‌های صنعت قارچ

هم اندیشی گیاهان دارویی و تنوع زیستی

نشست هم اندیشی تنوع زیستی و گیاهان دارویی برگزار شد

با سلام و عرض احترام‌
به گزارش هاگ، اتحادیه انجمن های علمی گیاهان دارویی ایران و مرجعیت کنوانسیون تنوع زیستی ایران برگزار می کنند:
“هم اندیشی تنوع زیستی و گیاهان دارویی”
با حضور اندیشمندان کنوانسیون تنوع زیستی و گیاهان دارویی کشور
یکشنبه 24 بهمن ماه ۱۴۰۰
ساعت 8 تا 17 بصورت مجازی
شرکت برای عموم آزاد است

نشست هم اندیشی تنوع زیستی و گیاهان دارویی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، نشست هم اندیشی گیاهان دارویی و تنوع زیستی با حضور مرجع ملی کنوانسیون تنوع زیستی کشور، رییس اتحادیه انجمن های علمی گیاهان دارویی ایران، اساتید دانشگاه های شهید بهشتی، تربیت مدرس، فردوسی مشهد، آموزش و ترویج کشاورزی، سازمان حفاظت و محیط زیست، سازمان جنگل ها، موسسات و مراکز ملی تحقیقاتی روز یکشنبه 24 بهمن به صورت مجازی در موسسه آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد.

دکتر رضایی رییس اتحادیه انجمن­ های علمی گیاهان دارویی ایران در ابتدای این جلسه ضمن معرفی این اتحادیه، گفت: دنیا در حال تخریب زیست محیطی است و ما شناخت درستی از طبیعت نداریم، در ادامه گفت : گیاهان دارویی از مباحث مهم و ضروری وزارت جهاد کشاورزی است و رغبت جهانی دارد.

دکتر رضایی با بیان اینکه در حال حاضر مهم­ترین دغدغه‌ی ما حفظ تنوع زیستی برای استفاده آیندگان است، اظهار داشت: ما باید محیطی که گیاهان دارویی برای رشد مجدد نیاز دارند را احیا کنیم. توصیه مهم ما این است کسانی که علاقه­ مند به تولید گیاهان دارویی از طریق کشت دیم و مکانیزاسیون هستند را شناسایی کنیم و به متخصصان علمی در این زمینه وصل کنیم. ضمن اینکه اطلاع­ رسانی فرآوری و تولید علمی گیاهان دارویی توسط همه دست­ اندرکاران این حوزه به ­ویژه وزارت جهاد کشاورزی انجام شود.

اطلاعیه های صنعت قارچ را در هاگ بخوانید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا