دانستنی‌ها درباره قارچ

هنرمندان سربازان پیشگام مروج قارچ برای آینده

ویدئوی تایم لپس زندگی قارچها

در سالی که پشت سر گذاشتیم، بسیاری از مجامع علمی، فرهنگی، دارویی، و غذایی به قارچ رویکردی خاص داشتند و به نظر می‌رسد عطش کشف جهان قارچ‌ها تازه در حال فراگیر شدن باشد. در این بین نقش هنرمندان در ارائه زیبایی زندگی قارچ های خارق العاده به طور چشمگیری افزایش داشته، و آنان به عنوان سربازان پیشگام مروج قارچ برای آینده در صف اول تبلیغات قرار گرفته‌اند.

هنرمندانی از سراسر جهان به نمایش قارچ‌ها در ابعاد بزرگ پرداختند تا توجه مردم را بیش از پیش به آن جلب کنند. آنها در عرصه مجسمه‌سازی، موسیقی، طراحی بناهای ساختمانی، و کلیپ‌های ویدئویی از نحوه رشد و نمو آنها شروع به فعالیت کردند تا مردم جهان را آماده سال‌هایی کنند که ارزش قارچها بیش از پیش به انسان‌ها نشان داده خواهد شد.

یکی از این سازه‌های هنری طراحی جنگل قارچ برای بازدید عموم مردم است که در آن هنرمند محبوب تایوانی به معرفی 6 قارچ مهم پرورشی در تایوان پرداخته و آن را در استدیوی بزرگ خویش به نمایش گذاشته است.

جنگل قارچ دست ساز تایوانی
چنگ تسونگ تایوانی، با جنگل قارچ 6 قارچ مهم تایوان را معرفی کرده است هنرمندان سربازان پیشگام مروج قارچ برای آینده

موسیقی قارچی نیز بخش جدید هنری است که در سالهای اخیر بسیار پرطرفدار بوده و موسقیدان‌هایی را به دامن طبیعت کشانده تا به ضبط آهنگ‌هایی از گفتگوی قارچ‌ها با یکدیگر و طبیعت بپردازند و مردم را از این جهان رویایی مسحور کنند.

موسیقی قارچی هنرمندان سربازان پیشگام مروج قارچ برای آینده
نوازنده کانادایی هندی در حال تهیه موسیقی قارچی هنرمندان سربازان پیشگام مروج قارچ برای آینده
ساخت هتل‌های قارچی شکل نیز در سالهای گذشته، توجه مردم را به قارچ و توجه به جزئیات زندگی قارچها و نقش آنها در محیط زیست بیشتر کرد. به نظر می‌رسد حضور مردم در محیطهایی که به شکل قارچ طراحی شده، دغدغه آنان را به طور ناخودآگاه به نقش قارچ برای آینده بیشتر و مسئولانه‌تر کند.
هتل قارچی در چین
هتل قارچی در چین
طراحان مد نیز از قافله هنرمندان عقب نیفتاده‌اند و با استفاده از چرمهای قارچی به دوخت انواع لباس، کیف، و کفش میسلیومی روی آورده‌اند؛ و هنرپیشگانی مانند ناتالی پورمن نیز به تبلیغ این محصولات پرداخته‌اند:
چرم قارچی
طراحی کیف با استفاده از چرم قارچی هنرمندان سربازان پیشگام مروج قارچ برای آینده
در کنار این هنرمندان، شاید بیشترین نقش برای ترویج اهمیت قارچ، مربوط به فیلم‌برداران و تدوین‌گرانی باشد که از زندگی قارچ‌های وحشی در دل طبیعت فیلم‌‌برداری کرده‌اند و با توزیع تایم‌لپس‌های متعدد و زیبا از زندگی خارق‌العاده قارچها، توجه عموم مردم را در سراسر جهان با انتشار در شبکه‌های مجازی برانگیخته‌اند.

 

اگر شما هم به این گروه تعلق دارید، ما مشتاقانه از انتشار آثار شما در رسانه تخصصی هاگ استقبال می‌کنیم.

دانستنی ها درباره قارچ را در هاگ بخوانید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا