حرف ما در صنعت قارچ

 27 مهرماه 1400، روز سرنوشت صنعت

انتخابات هیئت مدیره انجمن صنفی

هیئت مدیره انجمن صنفی قارچ کشور بی شک مهمترین و اصلی ترین رکن تصمیم گیرنده صنعت است که بواسطه اختیارات تفویض شده به ایشان، قادر خواهند بود تا با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی جامعه و البته با در نظر گرفتن شرایط صنعت، بزرگترین و حیاتی ترین تصمیمات رابرای تولید کنندگان این صنف اتخاذ نمایند.

به همین دلیل اشخاصی صلاحیت پیوستن به آن را دارند که ضمن اینکه خود یک تولید کننده موفق، کاربلد و فعال در صنعت به شمار می آیند باید واجد صفات ویژه ای نظیر عادل،دلسوز صنعت، مدیر ایام دشوار و سخت ، دارای طرح و برنامه های کاربردی و موثر، آینده نگر، مجرب، اهل اجماع و خرد جمعی و… باشد.

 

اینکه وظیفه هیئت مدیره محترم در قبال صنعت و اهالی خانواده بزرگ قارچ کشور چیست، کاملا روشن و قابل تصور است ولی در این فرصت کوتاه باقی مانده تا زمان انتخابات، نقش ما و سایر اهالی صنعت چیست، بحث و موضوعی دیگر است که اهمیت آن نه تنها کمتر از وظیفه هیئت مدیره انجمن شاید مهم تر و حیاتی تر از آن است.
اگر شرایط به نحوی مهیا میشد تا نامزدهای انتخاباتی طرح ها و نقشه های خود را در فضای مناسب مجازی و غیر مجازی به اهل صنعت معرفی می نمودند، بی شک اصلحان بیشتر فرصت خدمت رسانی میافتند.

باید با حضور گسترده و همگانی در روز انتخابات، چهره هایی را راهی انجمن کنیم که دارای ایده و طرح نو برای برون رفت از مشکلات سال های اخیر صنعت بوده و در مقام تصمیم گیرنده و مجری بدور از جانبداری و حمایت از قشری خاص بر صف مشکلات بتازند. بدیهی است چنین شخصی عادل، دلسوز صنعت و آینده آن نیز خواهد بود.

فراموش نکنیم انتخابات پیش رو بلیط و ضامن آرامش صنعت در روزهای آتی خواهد بود و کاملا روشن است در صورت عدم موفقیت حقیقی در این روز و حضور چهره های غیرکارآمد در انجمن، صنعت و قریب به 100هزار کارگر شاغل در آن، در چالش های پیش رو درگیر خواهند شد.

حرف ما در صنعت قارچ  نقد و بررسی مشکلات درون صنفی است با ما در هاگ همراه باشید .
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا