اخبار تولید قارچ سراسر کشور

قرارداد همکاری و مشارکت پروژه تولید مکانیزه قارچ شیتاکه

اهداف پژوهشی در دانشگاه‌ها در خدمت آموزش است

قرارداد همکاری و مشارکت پروژه احداث و بهره‌برداری از واحد تولید مکانیزه قارچ شیتاکه به امضای دکتر حمیدرضا بیدخوری، رئیس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، مهندس ادریس الاجگردی، مدیرعامل شرکت آروان و مهندس چنگیز قوچانی، نماینده سرمایه‌گذار رسید.

به گزارش هاگ به نقل از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، دکترحمیدرضا بیدخوری، رئیس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی در این نشست که امروز 7 اردیبهشت ماه در محل سالن شورای این سازمان برگزار گردید، افزود: اعتماد دوطرفه بین واحدهای پژوهشی و بخش خصوصی منجر به اتفاقات بزرگ در کشور خواهد شد.

وی ادامه داد: علی رغم زیرساخت‌های خوبی که در کشور ایجاد شده است اما پیوند بین نهادهای پژوهشی و بخش خصوصی هنوز رایج نشده است.

وی بیان کرد: اهداف پژوهشی در دانشگاه‌ها در خدمت آموزش است اما در جهاددانشگاهی پژوهش‌هایی که انجام می‌شود، کاملا کاربردی است.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی بر توسعه فناوری تاکید و خاطرنشان کرد: رساندن محصول به بازار یکی از اهداف ما در حوزه پژوهش و فناوری است.

گفتنی است که  قرارداد همکاری و مشارکت پروژه احداث و بهره‌برداری از واحد تولید مکانیزه قارچ شیتاکه در 14 بند و 3 ماده به امضا رسید. قارچ شیتاکه به دلیل خواص و طعم دلپذیر طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد.

اخبار تولید قارچ را در هاگ بخوانید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا