اطلاعیه‌های صنعت قارچ

وبینار پرورش قارچ دکمه ای برگزار می‌شود

سلسله وبینارهای کارآفرینی بانوان کارآفرین را برگزار می کند

انجمن علمی دانشجویی زراعت و اصلاح نباتات دانشگاه تهران، وبینار «پرورش قارچ دکمه ای» سلسله وبینارهای کارآفرینی بانوان کارآفرین را برگزار می کند.

به گزارش هاگ به نقل از باشگاه دانشجویان ایسنا، “آشنایی کلی با پرورش قارچ“، “طراحی سالن استاندارد پرورش قارچ”، “تهیه مواد اولیه”،” پرورش قارچ تخته کوبی”، “پرورش قارچ خاکدهی”، “پرورش قارچ رافلینگ”، “پرورش قارچ شوک دهی و هوادهی”، “پرورش قارچ برداشت قارچ”، “بسته بندی و فروش قارچ” و “صادرات” از جمله مباحث و سرفصل‌هایی است که در این برنامه به آن ها پرداخته می شود.

با تدریس هدیه اعتمادی فرد ـ کارآفرین برتر در زمینه پرورش و صادرات قارچ به کشورهای حوزه خلیج فارس، ۱۸ و ۱۹ و ۲۰ اسفند ماه، ساعت ۲۰، همراه با پرسش و پاسخ برگزار خواهد شد.

وبینار پرورش قارچ با تدریس مهندس نوروزی

اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی علوم دامی و صنایع غذایی ایران، وبینار آموزشی پرورش قارچ خوراکی را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری هاگ به نقل از باشگاه دانشجویان ایسنا، “اصول ساختمان و تاسیسات سالن های قارچ”، “اصول کشت، داشت و برداشت قارچ”، “آشنایی با مبارزه با آفات و بیماری‌های قارچ” و “فروش و بازاریابی” از جمله مباحث و سرفصل‌های وبینار آموزشی پرورش قارچ خوراکی است.
این برنامه با تدریس مهندس آتنا نوروزی، روزهای ۲۶، ۲۷، ۲۸ و ۳۱ اردیبهشت و دوم خرداد ساعت ۱۵ الی ۱۸ به صورت آنلاین برگزار می شود.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به شناسه IAFSSAU_admin@ مراجعه کنند.

اطلاعیه های صنعت قارچ را در هاگ بخوانید.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا