غذای ملل با قارچ

آموزش آشپزی : پاستا گیاهی با سس سفید و قارچ (غذای گیاهی)

آشپزی با قارچ : دستور پخت پاستا گیاهی با سس سفید و قارچ (غذای گیاهی)

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، اینبار سراغ یک غذای بین المللی معروف و پرطرفدار طبخ شده با قارچ رفته ایم. غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم یک غذای ایتالیایی یعنی پاستا گیاهی با سس سفید و قارچ است. پاستا یک نوع غذای ایتالیایی است که حدود 350 مدل مختلف از آن موجود است. در این پاستا از گوشت استفاده نشده به همین سبب یک غذای گیاهی محسوب شده و گزینه مناسبی برای افراد گیاهخوار یا وجترین می باشد.در ادامه با طرز تهیه پاستا گیاهی با سس سفید و قارچ خوشمزه با ما همراه باشید.

 

مواد لازم:

پاستا فرمی: ۲۵۰ گرم
قارچ ورقه شده: ۲ لیوان
فلفل دلمه سبز یا رنگی: ۱ عدد متوسط و خلالی شده
کره: ۲۵ گرم
سس سفید: ۱ پیمانه با غلظت متوسط
نمک و فلفل: به مقدار لازم
پاپریکا: به مقدار لازم
جعفری خورد شده: ۲ قاشق غذاخوری
پنیر پیتزا در صورت تمایل: به مقدار لازم

طرز تهیه:

کره را در تابه آب کنید و ۱ قاشق روغن به آن اضافه کنید تا نسوزد سپس قارچ‌های ورقه شده را اضافه کنید و تفت دهید تا کمی تغییر رنگ دهند، فلفل دلمه، نمک و فلفل را افزوده و ۲ دورهم بزنید سپس از روی حرارت بردارید. پاستا را طبق دستور رویبسته‌بندی آن پخته و آبکشی کنید. مخلوط قارچ و فلفل دلمه را به سس سفید افزوده، سپس پاستای پخته‌شده را به آن بیفزایید و برای چند دقیقه تفت دهید تا مواد باهم بک دست و گرم شوند. پاستای آماده‌شده را در ظرف موردنظر کشیده و روی آن را به‌دلخواه پاپریکا، جعفری یا پنیر پیتزا بدهید سپس سرو نمایید.

نوش جان!!!

امیدواریم که از تهیه و میل کردن این سالاد پاستا خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت ببرید. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا