غذای ملل با قارچ

آموزش آشپزی : پاستا با قارچ

آشپزی با قارچ : طرز تهیه پاستا با قارچ (غذای گیاهی)

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک غذای بین المللی معروف و پرطرفدار طبخ شده با قارچ رفته ایم. غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم یک غذای ایتالیایی یعنی پاستا با قارچ است. پاستا یک نوع غذای ایتالیایی است که حدود 350 مدل مختلف از آن موجود است. در این پاستا از گوشت استفاده نشده  و پروتئین آن با قارچ تامین می شود به همین سبب یک غذای گیاهی محسوب شده و گزینه مناسبی برای افراد گیاهخوار یا وجترین می باشد.در ادامه با طرز تهیه پاستا با قارچ خوشمزه با ما همراه باشید.

مواد لازم:
  1. ماکارانی آبکش شده: 1 لیوان
  2. گوجه گیلاسی نصف شده: 5 عدد
  3. رب گوجه‌ فرنگی1/2 قاشق غذاخوری
  4. قارچ ورقه‌ای شده: 4 عدد
  5. نمک و فلفل: به میزان لازم
  6. روغن‌ زیتون1/2 قاشق غذاخوری
  7. پیاز خلالی شده: 1 یا 2 قاشق غذاخوری
  8. مغز گردو2 عدد
  9. ریحان و آب‌لیموی تازه: به میزان دلخواه

 

طرز تهیه:

روغن و پیاز را روی حرارت کم تفت دهید تا پیاز نرم و کاراملی شود. بعد رب گوجه‌ فرنگی و قارچ را با کمی آب به پیاز اضافه کنید و 5 تا 10 دقیقه روی حرارت ملایم بگذارید تا همانند سس شود. به سس نمک و فلفل زده و سپس پاستای ابکش شده را اضافه کنید و 3 دقیقه بگذارید تا با سس مخلوط و جا بیفتد و بعد سرو کنیدروی پاستا گردو، ریحان و چند قطره آبلیموی تازه بریزید.

نوش جان

امیدواریم که از تهیه و میل کردن این پاستا با قارچ خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت ببرید. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا