غذای ملل با قارچ

آموزش آشپزی : پاستا لینگوئینی با سس قارچ

آشپزی با قارچ : دستور پخت پاستا لینگوئینی با سس قارچ

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک غذای بین المللی معروف و پرطرفدار طبخ شده با قارچ رفته ایم. غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم یک غذای ایتالیایی یعنی پاستا لینگوئینی با سس قارچ است. پاستا یک نوع غذای ایتالیایی است که حدود 350 مدل مختلف از آن موجود است. لینگوئینی یکی از این انواع است که به باریکی ماکارونی است ولی به صورت پهن تر که به پاستای تخت نیز مشهور است. در این پاستا از گوشت استفاده نشده به همین سبب یک غذای گیاهی محسوب شده و گزینه مناسبی برای افراد گیاهخوار یا وجترین می باشد. در ادامه با طرز تهیه پاستا لینگوئینی با سس قارچ خوشمزه و پرطرفدار با ما همراه باشید.

مواد لازم:
  1. پاستا لینگوئینی: 400 گرم
  2.  قارچ: 300 گرم (خردشده)
  3.  روغن‌ زیتون: 2 قاشق غذاخوری
  4.  سیر: 2 حبه (خردشده)
  5.  آب‌ مرغ: 1 لیوان
  6.  خامه: 150 گرم
  7.  پیازچه: 4 عدد(خردشده)
  8.  پودر آویشن: 1 قاشق چایخوری
  9.  آب لیمو‌ترش: 1 قاشق غذاخوری

 

طرز تهیه:

در ابتدا قارچ ها شسته و خورد نمایید و در یک تابه با روغن زیتون شروع به تفت دادن آنها کنید. کمی که قارچ ها نرم شد سیر و پیازچه را افزوده و حرارت دادن را ادامه دهید تا آب قارچ کشیده شود. حال آب مرغ و خامه را به مخلوط قارچ افزوده هم بزنید تا کمی بجوشد و غلظت بگیرد. در این مرحله پودر آویشن را هم به آن بی افزایید.

پاستا را در یک قابلمه‌ی بزرگ آبجوش محتوی نمک و یکقاشق روغن به مدت ده دقیقه بپزید و سپس آن را آبکش کنید. حال پاستا را به تابه سس اضافه کنید و خوب به هم بزنید و چند دقیقه بر روی حرارت ملایم بگذارید تا با هم خوب مخلوط شوند. حالا پاستا لینگوئینی با سس قارچ ما آماده سرو کردن می باشد.

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید. در مقاله انواع سس قارچ میتوانید با انواع دیگر سس قارچ نیز آشنا شوید.

اگر مایل به تهیه انواع مختلف قارچ دکمه ای، صدفی، شیتاکه، یا هر نوع قارچ اگزوتیک دیگری هستید به  هاگ مارکت  مراجعه نمایید و با سرعت بهترین قارچها را تهیه کنید

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا