پیش غذا و دسر با قارچ

پای قارچ پیش غذای گیاهی و رژیمی

این سوفله خوشمزه پای قارچ نام دارد که می توان آن را به عنوان یک خوراک خوشمزه یا حتی پیش غذا سرو نمود

در سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله هاگ این بار به سراغ یک پیش غذای گیاهی و رژیمی و خوشمزه طبخ شده با قارچ رفته ایم. غذایی که برای امروز در نظر گرفته ایم نوعی سوفله است؛ این سوفله خوشمزه پای قارچ نام دارد که می توان آن را به عنوان یک خوراک خوشمزه یا حتی پیش غذا سرو نمود. در این پای قارچ خوشمزه از گوشت استفاده نشده از این رو یک غذای گیاهی محسوب می شود و گزینه مناسبی برای افراد گیاهخوار یا به اصطلاح وجترین می باشد. در ادامه با طرز تهیه پای قارچ با ما همراه باشید.

 

مواد لازم:

  1. قارچ: 250 گرم
  2. برنج: 2 پیمانه
  3. پیاز: 1 عدد
  4. تخم‌ مرغ آب‌ پز: 3 عدد
  5. خمیر نان: 120 گرم
  6. تخم‌ مرغ زده‌ شده: 1 عدد
  7. نمک و فلفل و ادویه: به میزان کافی

 

طرز تهیه:

ابتدا برنج را آب کش کنید. قارچ خردشده و پیاز را باهم سرخ‌ کنید. نمک و ادویه و فلفل را اضافه کنید. در ظرف دیگری یک لایه برنج و یک لایه از مواد قارچ و یک لایه تخم‌ مرغ بچینید و دوباره یک لایه برنج و … تا بالای ظرف ادامه دهید سپس روی ظرف را با خمیر نان بپوشانید و تخم‌ مرغ زده‌ شده را روی آن بمالید و در فر به مدت 15 دقیقه در درجه بالا قرار دهید تا طلایی شود. حالا پای قارچ ما آماده سرو کردن می باشد.

نوش جان!!!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای لذیذ در کنار خانواده و عزیزان لذت ببرید. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

 

برای دیدن دستورات بیشتر پیش غذا و دسر با قارچ حتما هر روز سایت هاگ را چک کنید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا