اخبار عمومی و گزارش

پذیرش دانشجو کاردانی و کارشناسی در جهاد دانشگاهی لنگرود

پذیرش دانشجو در دو مقطع کاردانی و کارشناسی بدون کنکور خواهد بود

پذیرش دانشجو کاردانی و کارشناسی در جهاد دانشگاهی لنگرود، به گزارش هاگ رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی لنگرود، از پذیرش بدون کنکور دانشجو در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در این مرکز آموزشی خبر داد.

سعید اروندی در گفت وگو با ایسنا، از پذیرش دانشجو در مرکز آموزش علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی لنگرود خبر داد و اظهار کرد: پذیرش دانشجو در دو مقطع کاردانی و کارشناسی بدون کنکور خواهد بود.

وی پایین ترین میزان شهریه نسبت به سایر دانشگاه ها و پرداخت شهریه به صورت اقساط را از جمله مزیت های تحصیل در این مرکز آموزشی دانست و افزود: علاقمندان جهت ثبت نام در مقاطع کاردانی و کارشناسی نیاز به مدرک پیش دانشگاهی ندارند.

رئیس مرکز علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی لنگرود، مهندسی فناوری اطلاعات، فناوری اطلاعات، مدیریت امور فرهنگی و برنامه ریزی فرهنگی را از جمله رشته های مقطع کارشناسی دانست و عنوان کرد: مقطع کاردانی نیز در رشته ها فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده، نرم افزار – برنامه سازی کامپیوتر، امور فرهنگی، مددکاری اجتماعی – خانواده، امور زراعی – تولید برنج، باغبانی – تولید قارچ های خوراکی و آشپزی دانشجو می پذیرد.

اروندی اضافه کرد: علاقمندان جهت ثبت نام حضوری به آدرس لنگرود، خیابان نواب صفوب(بابک سابق)، نواب نهم، مرکز آموزش علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی مراجعه کنند و یا با شماره های ۴۲۵۴۸۰۲۴، ۴۲۵۲۲۰۲۶ و ۰۹۱۱۵۵۱۸۲۵۰ تماس بگیرند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا